“Undvik, om du verkligen inte vill till Kista”

Scandic Victoria Tower
Rankad som nr 7 av 54 Restauranger i Kista
Område: Rinkeby-Kista Område
Område: Rinkeby-Kista Område
Omdömet skrevs 15 maj 2021 från mobil enhet

Frukosten var helt okej och rummet var rent. Det var positivt. Allt annat var ganska dåligt. Receptionen saknade personal vid både in- och utcheckning. Rummet var lyhört, så man hörde grannarnas konversation på tigrinja (eller om det var somali) halva natten. Den ställbara sängen fungerade inte. Restaurangen var stängd, och maten som man kunde köpa i receptionen var helt oinspirerad. Säkert ett lämpligt hotell för den som vill besöka Kistamässan, men olämpligt för övriga.

Datum för besöket: maj 2021
Tack Ronuley55

Omdömet skrevs 6 januari 2020 från mobil enhet

Familjen skulle avsluta jullovet med övernattning på detta hotell. Jag och maken bodde där 27-28 dec och var mycket nöjda och barnen ville också få uppleva hotellet. Men vid ankomst hade alla aktivitetsbord för barnen tagits bort. Det fanns därmed ingenting anpassat att göra för barn. Vårt familjerum på 15e våningen var lagom i storlek men golvet i rummet och badrummet var smutsiga och kladdiga. Barnen ville inte leka på golvet. Kontaktade receptionen för städning av badrumsgolv och trasig golvlampa. Detta åtgärdades bra. Men när barnen ville bada och jag duschade ur badkaret kom det upp riktigt äckliga saker ur avloppet på väg att rinna ut över golvet så de fick inte bada. Kontaktade återigen reception. Detta åtgärdades senare. Barnen var inte längre badsugna. Intrycket och upplevelsen av vistelsen blev därmed en besvikelse.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Fullmane
Omdömet skrevs 10 november 2019 från mobil enhet

Maten är bristfällig, super dålig service det är det som drar mer betyget markant. Personalen är näsvis och ointresserade.
Små portioner.

Datum för besöket: november 2019
Tack V5291RAmariae
Omdömet skrevs 15 oktober 2019 från mobil enhet

Ett bra hotell med bra lunchbuffé och got mat. Ligger vägg i vägg med mässan så har man ärenden dit så är detta hotell perfekt.

Datum för besöket: oktober 2019
1  Tack Ljusifer
Omdömet skrevs 14 september 2019 från mobil enhet

Vi åt middag här för två år sedan sist och var inte nöjda men tänkte att det kanske hade blivit bättre sedan dess men tyvärr. Maten är verkligen sådär, provade oxfilén och det var ingen smakupplevelse direkt. Sallad var ok men inte mer. Nonchalant serveringspersonal, samma som arbetade där för två år sedan. När vi bad om att få betala, ingenting hände. Efter 10-15 minuter gick vi själva iväg och löste det.
Nu blir det inga fler måltider här.

Datum för besöket: september 2019
Tack Dalakullan

Resenärer som tittade på Scandic Victoria Tower tittade också på

Kista, Stockholms län

Besökt Scandic Victoria Tower? Berätta vad du tyckte!