“Inget gott”
Omdöme om Moster Elins Glass

Moster Elins Glass
Rankad som nr 1 av 1 Efterrätter i Hjo
Beskrivning: Ett mysigt glasscafé i ljuvligt härliga Hjo-hamn. Vi har både lättare lunch-alternativ och härliga efterättsmenyer. Ca 40 olika smakers kulglass att välja på men även milkshakes,pannkakor,våfflor,smoothies,grillmackor och riktigt fräscha nyttiga juicer!
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Massor att välja på, men ingen i sällskapet tyckte det var gott. Kändes definitivt inte som hemmagjord glass utan någon form av prefab från ett stort företag.

Datum för besöket: juni 2017
Tack Beatrix875

Omdömet skrevs 18 maj 2017 från mobil enhet

Om du är i närheten av Hjo, besök detta café. När svensk sommar är som bäst!
Prisvärt och gullig personal.

Datum för besöket: maj 2017
Tack Olivia R
Omdömet skrevs 4 maj 2017

Jättegod glass och bra med platser i uteservering och även inglasad veranda. Utsikten över hamnen och Vättern är verkligen rogivande

Datum för besöket: maj 2017
Tack 643margareta
Omdömet skrevs 19 september 2016 från mobil enhet

Fantastisk glass , trevlig personal. Mysig omgivning mitt i hamnen. Prisvärt .
Relativt handikapps vänligt. Hög beställningslucka och grus gör deg lite krångligt.

Datum för besöket: september 2016
Tack Helgona
Omdömet skrevs 10 september 2016

Trevligt ställe och vädret var med oss. Glada flickor i serveringen och glassen med tillbehör var god. Mängden glass går dock inte upp mot Glassiären i Karlskrona.

Datum för besöket: september 2016
Tack SJ530728

Resenärer som tittade på Moster Elins Glass tittade också på

Hjo, Västra Götalands län

Besökt Moster Elins Glass? Berätta vad du tyckte!