“Besviken”
Omdöme om Vete och Råg

Vete och Råg
Rankad som nr 9 av 20 Restauranger i Hjo
Omdömet skrevs 15 maj 2021 från mobil enhet

Stället ser bättre ut än vad de presterar. köpte falafelwrap som var en sorglig historia med ful-falafel från förrgår och med en sallad som var rätt så intetesägande

Datum för besöket: april 2021
Tack andyj732

Omdömet skrevs 1 november 2020 från mobil enhet

Vi var en familj som fikade här. Kanske var det lite sent på dagen. Där fanns inte så mycket att välja på. Men det vi åt var gott. Mysig inredning.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Jessica J
Omdömet skrevs 21 oktober 2020 från mobil enhet

Trevligt gammaldags café med hembakat kaffebröd, mackor och sallader
Trevlig personal
Det står att det är stängt men de har öppet måndag till fredag mellan 08.00 och 18.00
Lördagar 08.00 till 16.00 och söndagar stängt
Ligger på torget mitt för kyrkan

Datum för besöket: oktober 2020
Tack LasseT392
Omdömet skrevs 4 september 2020

Fantastiskt goda smörgåsar och fika trevlig personal. Synd att inte kommunen kan få bukt med alla kajorna.

Datum för besöket: september 2020
Tack Gatebo
Omdömet skrevs 26 augusti 2020

Mycket att välja på. Vi valde "Parisare" som var läckert stora. Goda men lite väl mycket socker. Man kan sitta inne vid olika bord eller utomhus som vi gjorde. Då sitter man vid deras bord på torget framför caféet.

Datum för besöket: juli 2020
Tack lindholmh

Resenärer som tittade på Vete och Råg tittade också på

Hjo, Västra Götalands län

Besökt Vete och Råg? Berätta vad du tyckte!