“Mysig restaurang ”
Omdöme om Restaurang Bryggan

Restaurang Bryggan
Rankad som nr 6 av 20 Restauranger i Hjo
Omdömet skrevs 16 maj 2021 från mobil enhet

Mysigt läge med utsikt över Vättern. Stannade till för en lunch. Hade dessutom kupong är 2 betala för 1.
Vällagat och gott. Bra service

Datum för besöket: maj 2021
Tack ChriRob

Omdömet skrevs 9 maj 2021

Perfekt läge i hamnen. Bra spaningsläge från den inglasade verandan. Mycket trevlig personal och god mat. Moderata priser. Rekommenderas starkt.

Datum för besöket: maj 2021
Tack Marion K
Omdömet skrevs 6 mars 2021 från mobil enhet

Lunch i hamnen med toppenkäk och familjär stämning. Många bra alternativ för vegetarianer.
Just nu bara öppet lunchtid to-dö pga corona. Men hit går jag gärna igen. Rekommenderar bönbiffen!

Datum för besöket: mars 2021
Tack 208kolisen
Omdömet skrevs 18 oktober 2020 från mobil enhet

Vi besökte Bryggan en blåsig lördag i oktober för att äta lunch. Maten var riktigt bra, vi åt fisktacos med räkor mm, riktigt bra. Utsikten över Vätterns är fantastiskt fin. Vi blev mycket nöjda med lunchen vilken var över förväntan

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Demmereserjordenrunt
Omdömet skrevs 3 oktober 2020

Solig vardag, hamn, vatten, bra mat. Vad mer kan man önska av ett stopp på vägen? Slumpartad besök i Hjo med ett lika slumpartad val av restaurang, blev en höjdare med god mat.
På återvägen var vi tvungna att åka förbi för att prova den andra rätten på menyn.
Vid första besöket åt vi torskrygg, glatt överraskade skrapade vi tallrikarna. Vid returen blev det kyckling, bra den också.

Datum för besöket: september 2020
Tack silpa l

Resenärer som tittade på Restaurang Bryggan tittade också på

Hjo, Västra Götalands län

Besökt Restaurang Bryggan? Berätta vad du tyckte!