“God mat och trevlig personal.”
Omdöme om Restaurang Bryggan

Restaurang Bryggan
Rankad som nr 6 av 20 Restauranger i Hjo
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

God mat och trevlig personal. Skönt att kunna sitta ute med utsikt över hamnen. Finns en separat bar också med drickbart, även den utomhus.

Tack ajh0199

Omdömet skrevs 25 juli 2020

Beställde högrevsburgare som var torr och köttet smakade inte högrev. Misstänker att brödet förgrillas så det blir tort att det är det som tar bort det saftiga(bröd ska givetvis grillas eller steka på ytorna men i samband med servering). Min sambo beställde fisken vilket även den var totalt smaklös. Då det är en enklare meny med några få rätter förväntar jag mig nästan perfektion. Nä sträck upp kokarna och sätt smakerna. Jättefin restaurang som förtjänar god mat!

Tack 373jimmyn
Omdömet skrevs 19 juli 2020 från mobil enhet

När vi kom hade de missat vår bokning, men det fixade de snabbt och smidigt. Fick bord utomhus med bästa utsikten mot hamnen. God mat och bra service, av en ung och lite oerfaren personal.
Inte så mycket att välja mellan på menyn, men tillräcklig variation för att samtliga i sällskapet (6 pers) kunde hitta en favorit. Rekommenderas definitivt.
Underlättade ju förstås att vi var där en magisk ljum svensk sommarkväll.

Tack Bie-Gullet
Omdömet skrevs 21 juni 2020 från mobil enhet

Lång väntetid, barnen fick inte sin mat förrän vi vuxna var klara, och då fick inte ens barnen in sin mat samtidigt eller rätt beställning. En servitör kom och ursäktade ”synd att ni inte fick äta samtidigt”. Gäster vid ett annat bord lämnade då de inte fick någon mat, ett annat skickade ut varm rosé och fick då in rosé med is i... kan ju se det som underhållande om man vill...

Datum för besöket: juni 2020
Tack asebjork
788tobiasg, Ägare på Restaurang Bryggan, svarade på det här omdömetSvarade 26 juni 2020

Hej! Det finns många anledningar till att er dag inte blev som ni förväntat. Så här ska det absolut inte gå till och vi jobbar ständigt med att utbilda personal i rutiner och bemötande. För att vi ska bli bättre så kontakta gärna mig på 0503-10013 så kan vi ta ett snack om vad som hände mer specifikt och då kan vi gottgöra er på något sätt. Med vänlig hälsning, Tobias

Omdömet skrevs 6 juni 2020 från mobil enhet

Väntan för att beställa - 30minuter efter vi sa till servitören som verkade förvånad över att det fanns folk i restaurangen.
Maten - ca 250kr för 4 färskpotatisar, 3 körsbärstomater, 4 blomkålsbuketter och en bit överkörd torr röding.
Har haft bra upplevelser här förut men detta var sista besöket.

Datum för besöket: juni 2020
Tack Linus H

Hej! Tråkigt att höra att er upplevelse hos oss inte blev som förväntat. För att framföra konstruktiva synpunkter är det alltid bättre att prata med hovmästaren eller ringa mig på 0503-10013. Hör gärna av dig så kan vi ta ett snack om vad som hände mer specifikt så kan vi gottgöra er på något sätt. Med vänlig hälsning, Tobias

Resenärer som tittade på Restaurang Bryggan tittade också på

Hjo, Västra Götalands län

Besökt Restaurang Bryggan? Berätta vad du tyckte!