TripAdvisor
  • Fri parkering
  • Frukost ingår
TripAdvisor
Omdömet skrevs 24 september 2017

Har varit på en kusinträff som vi hade på Hotel Bellevue. Vi var 47 personer som hade bokat middag och konferensrum där vi kunde umgås själva.
De flesta bodde också över på hotellet. Rummen var rena och fräscha.
Personalen var mycket trevlig och tillmötesgående. Maten var underbar i restaurangen,
likaså en stor fin frukostbuffé där inget fattades.

• Bodde här: september 2017, reste med familjen
Tack Christina J
Petra G, Hotelldirektör på Hotel Bellevue, svarade på det här omdömetSvarade 28 april 2018

Tack för er feedback och vad roligt att ni trivdes hos oss! Varmt välkomna snart igen!

Omdömet skrevs 5 september 2017 från mobil enhet

Du får vad du betalar för. Inte mer, inte mindre.

Rum och inredning börjar få några år på nacken. Personalen är trevlog och hjälpsam.

Frukosten är över förväntan.

Omgivningen är trevlig, ett stenkast till hamnen och restauranger.

Bodde här: augusti 2017, reste i arbetet
Tack Fredrik J

Tack för din feedback! Nu i vinter har de sista rummen fått en make over med ny färg och inredning, just nu håller vi på med terassen och pannkakshörnan (bortre delen av restaurangen) inför sommaren. Varmt välkomna snart igen!

Omdömet skrevs 14 augusti 2017

Vi stannade för att beundra utsikten över Vättern och samtidigt äta lunch. Buffén smakade utmärkt till ett bra pris. Vi återkommer hit relativt snart. Laxen och ugnsstekt kyckling med gorgonzolasås smakade utmärkt.

Tips för att välja rum: Rum mot Vättern.
  • Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Tack Oldis2014

Tack för er fina feedback! Varmt välkomna snart igen!

Omdömet skrevs 10 augusti 2017 från mobil enhet

Incheckningen var trevlig. Bra bemötande även om ingen försäljning som uppgradering etc förekom. Kanske fullbokade men det ser inte så ut. Frukost helt ok och bra rekommendation för lunchen som vi inte ville ta på Hotellet.
Sängar ok men ostädat i duschen och det var och är lite äckligt. Sedan stora fadäsen. Om du kommer hem senare än en viss tid har du fått en kod som ska öppna entre dörren. Den fungerade inte så bi följde instruktioner och ringde deras larmbolag. 90 minuter senare kunde släppa in oss. Det suger får jag säga.
Bortsett från det var Hjo en trevlig upplevelse.

Bodde här: augusti 2017, reste i arbetet
Tack Christer B J

Tack för er feedback! Det var tråkigt att höra att inte systemet fungerade som det skulle, vi ska givetvis se över våra rutiner där.
Varmt välkomna snart igen till oss i Hjo!

Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Hotellet ligger perfekt mitt i Hjo med stor gratisparkering. Rummen är fräscha och funktionella utan att vara någonting extra. Mycket trevlig personal i receptionen som var noga med att vi skulle trivas.

Det som drar ner betyget är frukosten som består av det mest grundläggande utan någon ambition att överraska och ge en känsla av guldkant vilket blir ganska tråkigt och drar ner helhetskänslan.

Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
Tack KureKureMartin

Tack för din feedback! Återkom gärna med vad ni saknar så ska vi se över om vi kan ordna detta, som frukosten ser ut idag finns det smörgåsar med flertalet val av pålägg, kokt ägg, äggröra, prinskorv och köttbullar, bacon, pannkaka, fil/youghurt med färska bär, müsli, flingor, nötter och fröer. Juicer, kaffe och the.
Varmt välkomna snart igen!