TripAdvisor
  • Fri parkering
  • Frukost ingår
TripAdvisor
Omdömet skrevs 5 september 2017 från mobil enhet

Du får vad du betalar för. Inte mer, inte mindre.

Rum och inredning börjar få några år på nacken. Personalen är trevlog och hjälpsam.

Frukosten är över förväntan.

Omgivningen är trevlig, ett stenkast till hamnen och restauranger.

Bodde här: augusti 2017, reste i arbetet
Tack Fredrik J
Petra G, Hotelldirektör på Hotel Bellevue, svarade på det här omdömetSvarade 28 april 2018

Tack för din feedback! Nu i vinter har de sista rummen fått en make over med ny färg och inredning, just nu håller vi på med terassen och pannkakshörnan (bortre delen av restaurangen) inför sommaren. Varmt välkomna snart igen!

Omdömet skrevs 14 augusti 2017

Vi stannade för att beundra utsikten över Vättern och samtidigt äta lunch. Buffén smakade utmärkt till ett bra pris. Vi återkommer hit relativt snart. Laxen och ugnsstekt kyckling med gorgonzolasås smakade utmärkt.

Tips för att välja rum: Rum mot Vättern.
  • Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Tack Oldis2014

Tack för er fina feedback! Varmt välkomna snart igen!

Omdömet skrevs 10 augusti 2017 från mobil enhet

Incheckningen var trevlig. Bra bemötande även om ingen försäljning som uppgradering etc förekom. Kanske fullbokade men det ser inte så ut. Frukost helt ok och bra rekommendation för lunchen som vi inte ville ta på Hotellet.
Sängar ok men ostädat i duschen och det var och är lite äckligt. Sedan stora fadäsen. Om du kommer hem senare än en viss tid har du fått en kod som ska öppna entre dörren. Den fungerade inte så bi följde instruktioner och ringde deras larmbolag. 90 minuter senare kunde släppa in oss. Det suger får jag säga.
Bortsett från det var Hjo en trevlig upplevelse.

Bodde här: augusti 2017, reste i arbetet
Tack Christer B J

Tack för er feedback! Det var tråkigt att höra att inte systemet fungerade som det skulle, vi ska givetvis se över våra rutiner där.
Varmt välkomna snart igen till oss i Hjo!

Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Hotellet ligger perfekt mitt i Hjo med stor gratisparkering. Rummen är fräscha och funktionella utan att vara någonting extra. Mycket trevlig personal i receptionen som var noga med att vi skulle trivas.

Det som drar ner betyget är frukosten som består av det mest grundläggande utan någon ambition att överraska och ge en känsla av guldkant vilket blir ganska tråkigt och drar ner helhetskänslan.

Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
Tack KureKureMartin

Tack för din feedback! Återkom gärna med vad ni saknar så ska vi se över om vi kan ordna detta, som frukosten ser ut idag finns det smörgåsar med flertalet val av pålägg, kokt ägg, äggröra, prinskorv och köttbullar, bacon, pannkaka, fil/youghurt med färska bär, müsli, flingor, nötter och fröer. Juicer, kaffe och the.
Varmt välkomna snart igen!

Omdömet skrevs 30 juli 2017 från mobil enhet

Fick en liten semesterresa i present av min flickvän. Vi stannade här i Hjo i en natt. Hotellet var ganska så standard. Vi hade en VIP-bokning med gott mousserande vin och frukt inne på rummet. Personalen var väldigt hjälpsam och trevlig. Det enda negativa var att sängarna var för hårda för min smak och att sängarna glider isär om man ligger två stycken och vill sova nära ihop. Utsikten var dock väldigt vacker från vårt rum!
Frukosten var mycket god med gott kaffe!

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack Marcus H

Tack för din feedback och vad roligt att ni trivdes hos oss! Vi ska givetvis kika på en lösning angående att sängen gled isär för er. Varmt välkomna snart igen!