Hotel Bellevue
  • Fri parkering
Quality Hotel Prisma(Skövde)(Mycket prisvärt!)
Quality Hotels
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 117 US$/natt.

ClarionCollection
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 140 US$/natt.

Scandic Billingen Skovde(Skövde)
ScandicHotels.com
Karstorps Konferenscenter(Skövde)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 111 US$/natt.

Travelocity
Omdömet skrevs 14 oktober 2015 från mobil enhet

Bra hotell med moderna och fräscha rum. Sköna sängar och bra bemötande av hjälpsam personal. Sämsta tänkbara baren i stan så gå någon annanstans kvällstid. Bra och riklig frukost med stort utbud. Ligger vackert med sjöutsikt och nära till butiker, stadsparken och hamnen.

Bodde här: oktober 2015
Tack Madeleine H
Johanna A, Chef på Hotel Bellevue, svarade på det här omdömetSvarade 7 juni 2016

Hej,

Trevligt att ni gillade Hotell Bellevue. Vi jobbar hårt för att ni ska trivas hos oss och just nu har vi köpt in massor av nya ölsorter för att baren ska bli bättre med större utbud och service. Varmt välkomna tillbaka till Hotell Bellevue!

Med vänlig hälsning
Johanna Aiff

Omdömet skrevs 7 oktober 2015

Personalen är supertrevliga! Rummet var rent med jättetrevlig utsikt över sjön. Ligger perfekt och har gratis parkering. Frukosten var jättegod med alla tillbehör man vill ha. Vad mer kan man begära?
Enda minuset skulle kanske vara att dubbelsängen var två mindre sängar bredvid varandra som gled isär men det var faktiskt inget problem.

• Bodde här: september 2015, reste med familjen
Tack Jessib

Hej,

Vad trevligt att ni trivdes på Hotell Bellevue. Ni är varmt välkomna tillbaka och njuta av hotellet och den fina staden Hjo.

Med vänlig hälsning
Johanna Aiff
Hotell chef

Omdömet skrevs 9 augusti 2015

Det är ett prisvärt hotell rent och snyggt. Restaurangen är bra och har kunskap om gluten. Hotellet ligger centralt och det finns två stycken lekparker inom gångavstånd. I en av parkerna finns ett utomhus gym. I hamnen finns det en bra glassbar.

Tips för att välja rum: Rummen är enkla med rena och snygga ligger nära vattnet och bra lekparker.
  • Bodde här: augusti 2015, reste med familjen
Tack Mariè-Louisè S
Omdömet skrevs 16 juli 2015

Jättetrevlig personal . Servitriserna speciellt var glada,vänliga och mycket serviceinriktade. Jättegod mat på restaurangen.Trevlig uteterass. Rummet inte lika hög standard. Rent och snyggt men kanske lite gammaldags. Fint badrum dock. Gatubuller.
Bra läge vid Vättern precis vid hamnen och stadsparken.

Tips för att välja rum: Beställ rum mot parken där det är tystare.
  • Bodde här: juli 2015, reste som ett par
Tack Uppsalabo2015
Omdömet skrevs 6 juli 2015 från mobil enhet

Helt ok standard. Rummen är utrustade med öronproppar och de behövs verkligen för rummen mot gatan. Hotellet ligger fint vid Vättern , nära ett poolområde och en trevlig glassrestaurang. Hotellets egen restaurang marknadsförs som ett av Västsveriges bästa kök. Hur de kommit fram till detta är obegripligt. Maten är helt ordinär och servicen riktigt dålig. Vi åt buffé så det krävdes inte några stora insatser från servicen men då vi bad att få se dessertmenyn så fick vi till svar att "ni får väl lugna er lite". Någon meny dök aldrig upp och när vi påtalade att vi väntade på menyn så blev svaret "det är väl inte mitt fel" så blev istället dessert på utmärkta Moster Elins i hamnen istället.

Bodde här: juli 2015, reste med familjen
4  Tack Helena N