Travelocity
Orbitz.com
CheapTickets
Omdömet skrevs 27 juni 2016

Vi bodde på hotellet lördag till söndag. Obemannad reception, men nycklarna låg och väntade på oss. Helt OK rum. Tyst och stilla. Frukosten var riktigt bra. Lokalerna helt OK om än något slitna. Parkering utanför hotellet, men begränsat med platser (inga problem för oss dock).

Datum för vistelsen: mars 2016
1  Tack 754m_rtens
Omdömet skrevs 10 januari 2016 från mobil enhet

Ett mycket trevligt och genuint hotell av den gamla stilen , hotellet är slitet men det finns en charm i det, man kan känna historien i detta hotel, bygden har mycket historia att utforska.
Speciellt är ett besök på vincontoret, fantastisk mat

Datum för vistelsen: december 2015
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack balbin100
Omdömet skrevs 7 december 2015

Hade en otroligt trevlig kväll på hotellet med veckans quiz. Fullsatt med trevlig entertainer. Har man vägarna förbi när det är quizkväll så är det värt ett stopp. God mat och ett trevligt hotell. Fanns nog inget att klaga på.

Datum för vistelsen: mars 2015
1  Tack nidvet
Omdömet skrevs 26 juli 2015 från mobil enhet

Detta fina stadshotell ska ni verkligen besöka, de har ett riktigt bra kök och ett fantastiskt läge, servicen är riktigt bra och de har bra viner i sin vinkällare. Jag har bott här ett flertal gånger och kommer absolut att bo här igen. Sätt er gärna på terassen och blicka ut över Tidan som rinner förbi.

Datum för vistelsen: juli 2015
2  Tack Warnklint
Omdömet skrevs 20 maj 2015

En natt bodde vi två vuxna och ett barn på Stadshotellet. Bra service och bra frukost.
Vi åt middag på kvällen i restaurangen, väldigt god mat men det tog lång tid att få maten.
Rummet var jättefint med fräscht badrum med badkar.
det enda som vi tyckte var lite jobbigt var att det var lyhört, hörde alla ljud ute i korridoren och genom fönstren. Vi kunde också höra hur det knarrade när de gick på golvet i rummet över oss.

Datum för vistelsen: maj 2015
1  Tack Trudeluttan