Agoda.com
Kostnadsfri avbokning till den 21-03-17
Trip.com117 US$
getaroom.com134 US$
Omdömet skrevs 4 augusti 2020 från mobil enhet

Bra hotell med utmärkt service! Personalen var mycket trevliga och ville verkligen att man skulle trivas. Bra rum med sköna sängar. Äventyrsgolf. God mat och dryck. Fanns inte mycket att välja på just när vi var där på söndagkvällen men det vi erbjöds var supergott och fint upplagt med mycket grönt och tillbehör! Rekommenderar verkligen detta hotell. Inte det billigaste men kan definitivt bo där igen!

Datum för vistelsen: augusti 2020
2  Tack lenap487
Omdömet skrevs 22 juni 2020

Bra läge när man reser med bil. Vi stannade tre nätter och besökte olika platser i närområdet. Trevlig personal och smidig incheckning. Rummet var rent, modernt och bekvämt. Frukosten saknade varm mat men hotellet var ändå väldigt prisvärt.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack mjelarsson
Omdömet skrevs 17 juni 2020

Riktigt bra service 24/7. Toppenstädning. God mat i restaurangen och OK priser!

Vi blir bemötta med service av högsta kvalitet, 24/7. Här finns bra restaurang med god mat, minigolf och nära till Axevalla travbana + sommarland!

Gillar detta hotell skarpt!

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack agerup93
Omdömet skrevs 9 juni 2020 från mobil enhet

Det märks att personalen inte har rätt kunskap för sitt jobb. Tar 1h att få maten, personalen håller inte koll på notan och är inte uppdaterade på menyn. Dessutom tar de olika betalt för olika saker och menar att annan personal inte följer uppsatta regler.

Dessutom har de ”egna” regler på hur bonuschecken får användas och menar att det missgynnar dem med gäster som har stora checkar. Därför får du endast ta en artikel oavsett om du utnyttjar checken till fullo eller inte. Upplever att de inte gynnar dem som faktiskt bor ofta hos dem eller BW i stort.

Restyp: Reste i arbetet
Tack carohrlander
Omdömet skrevs 26 februari 2020

Vistelsen planerad tillsammans med representant för hotellet: bra! MEN middagen på kvällen karaktäriserades av dålig service: ouppmärksam personal (men trevlig), märklig bartender, bordet dukades inte av kontinuerligt - mycket beroende på att vi sällan kontaktades av någon servitris, bordet dukades av sporadiskt och utan system...... Mat OK, men serverades inte samtidigt till alla. Mycket bra rum - fräscha och trivsamma. Trevlig men oerfaren personal.

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack kerstinl899