“Härlig miljö och suveränt bra meny”

Skara Stadshotell Restaurang
Rankad som nr 14 av 25 Restauranger i Skara
Bra för: Affärsmöten
Middagsalternativ: Uteservering
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Här är det klart bästa matstället i skara. Det är mycket prisvärt inramat i en härlig miljö . Det finns mat för alla smaker och prisnivåer, hamburgare, ceasarsallad, schnitzel till musslor. En del smårätter räcker gott som en huvudrätt. Det rekommenderas ett besök.

Datum för besöket: april 2018
Tack 799pederl
Anna E, Kundansvarig på Skara Stadshotell Restaurang, svarade på det här omdömetSvarade 5 april 2018

Tack för er fina recension! Trevligt att ni trivs hos oss och uppskattar både vår miljö och meny. Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 8 augusti 2017

Ut mot korsningen på framsidan av hotellet har Skara Stadshotells restaurang en uteservering under sommartid. Vi valde att inta vår kvällsmat här, vilket visade sig vara ett dumt val. Inte för att det finns så mycket att välja på i Skara, men vi trodde ändå att ett stadshotell skulle hålla någon form av lägsta standard. Uteserveringen bör man hålla sig till om man enbart skall dricka eller äta snacks.
Vi beställde in fyra olika huvudrätter (fisk, pizza, vegetarisk och kalvschnitzel). Alla rätter kom serverade med extremt lite och enkla tillbehör och de var av tvivelaktig kvalitet. Till kalvschnitzelns friterade potatis fick man tre klickar majonnäs. Kalvschnitzeln var halvfabrikat (tveksamt om det ens var kalvschnitzel). Halvfabrikat var också pizzans skinka, som snarare såg ut som grovt delad falukorv och som dessutom smakade fläsk - på ett sätt som inte gagnade aptiten.
Hade jag fått denna mat på ett rastställe längst E4:an hade jag inte förvånats, utan snarare varit beredd på en tveksam kulinarisk upplevelse. Men på ett stadshotell? Skäms.

Datum för besöket: juli 2017
1  Tack MrBackground
Anna E, Kundansvarig på Skara Stadshotell Restaurang, svarade på det här omdömetSvarade 18 augusti 2017

Tack för er feedback, vi jobbar hela tiden på att bli bättre. Vi beklagar att ni inte var fullt nöjda med ert restaurangbesök hos oss. Dock vill jag påpeka att vi enbart jobbar med råvaror av hög kvalitét och i princip allt tillagas från grunden. Vårt kött kommer från närliggande gårdar och kalvköttet är av mycket fin kvaitét. Skinka är svårt att benämna som halvfabrikat, däremot processad mat vi även där har valt av hög kvalitét. Sommartid väljer vi att ha en lite enklare meny vi tycker passar till vår trevliga uteservering. Vi önskar er en fortsatt trevlig sommar!

Omdömet skrevs 17 juni 2017 från mobil enhet

God mat och väldigt trevlig personal. Mysig uteservering med fina detaljer. Bra priser! Kan verkligen rekommendera denna resturang!

Datum för besöket: juni 2017
Tack maria r
Anna E, Kundansvarig på Skara Stadshotell Restaurang, svarade på det här omdömetSvarade 29 juni 2017

Tack för de fina orden och att ni tar er tid att ge oss feedback. Vi hälsar er varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 13 februari 2017 från mobil enhet

Stort sällskap på söndaglunch. Man bjöd verkligen till m att anpassa lokal, extrabord o annat vi behövde. Trevligt bemötande både v bokn o servering. Maten god men inte gourmet.

Datum för besöket: januari 2017
Tack Mats P
Anna E, Kundansvarig på Skara Stadshotell Restaurang, svarade på det här omdömetSvarade 14 februari 2017

Tack, vi finns mer än gärna tillhands för era önskemål. Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 15 januari 2017

Mycket god och prisvärd supé med bra och snabb service. Majs kyckling med potatiskaka och Chokladkaka till dessert

Datum för besöket: januari 2017
Tack Mikael K
Anna E, Kundansvarig på Skara Stadshotell Restaurang, svarade på det här omdömetSvarade 19 januari 2017

Tack, vi hälsar vidare till vår fantastiska personal!

Resenärer som tittade på Skara Stadshotell Restaurang tittade också på

Skara, Västra Götalands län

Besökt Skara Stadshotell Restaurang? Berätta vad du tyckte!