“God middag”
Omdöme om Restaurang Storm

Restaurang Storm
Rankad som nr 15 av 18 Restauranger i Marstrand

Jättegoda pizzor på denna mysiga restaurang
Har även en trevlig uteservering
Kan starkt rekommenderas och trevlig personal

Datum för besöket: maj 2021
Tack Johanna T

Omdömet skrevs 5 april 2021 från mobil enhet

Fantastiska Pizzor och jättegod mat! Mysigt läge vid hamnen och bra personal:) Plus för mysig lounge framför brasan om man bara vill ta något att dricka

Datum för besöket: april 2021
Tack ewixe
Nils Carlsson, Ägare på Restaurang Storm, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Tack för ditt trevliga omdöme...vi är mycket stolta över vår Pizza - bagare Dimitri.
Visst är hans pizzor fantastiska....

Omdömet skrevs 23 februari 2021

Fint läge på Marstrand och utsökta pizzor. Trevlig personal som alltid gör det lilla extra! Är ofta här och kommer definitivt fortsätta med det!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack emmyhansson
Omdömet skrevs 23 februari 2021

Besökte storm/maritime och tog en havets läckerhet pizza. Perfekt pizza, trevlig personal. Dessutom hundvänligt!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack assarw2017
Omdömet skrevs 19 februari 2021

Klassisk meny som alltid funkar. Pizzorna är något utöver det vanliga - även för mig som inte är en pizza person. Mysig bar med bästa utsikten för en fredags AW. Eller en lördagseftermiddag i fåtöljerna framför brasan vintertid med lite små-plock-mat. Med ett glas vitt och en väldigt god räkmacka kan man sitta länge i glashuset eller på terrassen på sommaren. Här har man första parkett över vimlet på kajen och allt som händer i hamnen. Mysig personal och fin inredning.

Datum för besöket: februari 2021
Tack Frujansson

Resenärer som tittade på Restaurang Storm tittade också på

Besökt Restaurang Storm? Berätta vad du tyckte!