“Dålig service och mat”

Restaurang Maritime
Rankad som nr 16 av 20 Restauranger i Marstrand
TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Var idag med familjen på Marstrand för att äta födelsedagslunch med vår son som fyllde 21 år.
Kom in på Restaurang Maritime där vi fick in Påsk lunch menyn. Där var man tvungna att välja 2 eller 3 rätters-meny. Vi fick alltså inte bara välja varmrätt. Till barn fanns det fish och chips oxå. (detta fick inte vuxna välja). Så vi valde alla en 2 rätters.
När vi hade beställt så ser vi hur man serverar en stor fin räksmörgås vid ett annat bord, vi frågade en annan servitör om vi oxå kunde beställa det också och hon tittade på oss förvånat och sa självklart kunde vi det, så då var det bara att göra om beställningen.
Sen fick jag in förrätten som jag beställt som var råbiff (den var jättegod). Övriga satt och väntade på varmrätten och sina räkmackor. Det tog 40 min efter att jag ätit upp min förrätt.
Sen kom varmrätten in torskrygg och flankstek + räkmackor och käket till barnen.
Fisken och flanksteken var långt ifrån godkända både smakmässigt och storleksmässigt ingen av oss blev mätta.
Sist men inte minst så var servicen under all kritik verkade som om det inte var kul att jobba där överhuvudtaget.
Tyvärr 1:a och sista gången vi besöker denna restaurang. P.S. Räkmackorna var goda D.S.

Tack TripAdvisor-medlem

Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Restaurangen på Villa Maritime hade en pubkväll med ett lokalt ölbryggeri
Inlands bryggeri. Pubmeny med tre rätter,
Maten var hyfsad med den lokala ölen god
Trevlig o mysig stämning med levande irländsk musik

Tack Axevia
Omdömet skrevs 26 januari 2018

Med utmärkt läge vid färjan och med utsikt mot koön ligger den här lilla restaurangen med en liten bar. Mysigt även att sitta vid eldstaden och dricka något gott när januarivinden viner utanför knuten. Toppenservice och god mat.

Tack EvaTjorn
Omdömet skrevs 17 juli 2017 från mobil enhet

Vi åt två stycken räkmackor. Tyvärr var räkorna gamla.
När vi påpekade detta Fick vi 20% rabatt.
Jag äter inte här igen.

Tack L27I
Omdömet skrevs 7 juli 2017 från mobil enhet

Vi åt en middag här som tyvärr inte höll måttet på vad de själv tycker. Min fru åt fisk som tyvärr inte smakade något och det är inte acceptabelt. När vi suttit en stund med maten börjar en tjej sjunga sånger (trubadur) och inget fel på rösten med alldeles för högt och istället för att locka in människor så försvann de istället.

Tack Rune S

Resenärer som tittade på Restaurang Maritime tittade också på

Marstrand, Bohuslän
Marstrand, Bohuslän

Besökt Restaurang Maritime? Berätta vad du tyckte!