“Världens finaste plats”

Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: Mer än 3 timmar
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Glöm inte besöka Johans krog som har allt, trevlig personal med mat i världsklass och mycket goda viner. Mysigt

Tack mariaE6932AX

Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

En underbar l längst ut i havsbandet. Sköna bad och vacker och välordnadnade stigar runt hela ön. Många restauranger, dock relativt dyrt. Mycket välordnad och välsköt gästhamn som oftast har plats. Mycket att göra för hela familjen!

Tack Carle B
Omdömet skrevs 21 november 2017

Marstrand har allt man kan tänka sig på västkusten. reser du dit som barnfamilj finns det marstrandsfestning för barnen sam oändliga bad möjligheter både inne och ute. reser man dit som ungdom kan man festa hela natten lång och avsluta med mat på arvidssons lagom till läggdags och resa man dit som bar kan man alltid gå in på någon av alla resturanger. Kort sagt något för alla!

Tack Nils M
Omdömet skrevs 19 november 2017 från mobil enhet

Många trevliga hantverkare på plats. Men blir nog första o sista gången trots detta. Långa köer för inträde. Långa köer i trapporna mellan hantverkarna. Långa köer för att komma nära ett stånd. Kort sagt 70% av tiden ägnades åt att köa. Vackert ställe och intressanta hantverkare men då jag avskyr så mycket köande och extrem trängsel i små utrymmen passar jag nästa år

Tack sonjadogs
Knut B, Informationsansvarig på Marstrand, svarade på det här omdömetSvarade 22 november 2017

Hej och tack för ditt inlägg. Vi förstår att det var besvärligt med köer och mycket folk. Samtidigt är det glädjande att så många besökare hade längtat och saknat en riktigt fin julmarknad på Marstrand och Carlstens fästning. Publikanstormningen blev större än beräknat vilket medförde trängsel. Till nästa år skall detta tas i beaktning och planeringsarbetet har redan startat för hur ett bättre flöde med mindre trängsel skall kunna ordnas. Vi hoppas du ger Marstands Julmarknad på Carlstens fästning en ny chans nästa år. Vi kommer göra allt för att komma till rätta med trängselproblematiken.

Marstrands Julmarknad genom Marstrands företagarförening

Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 23 oktober 2017 från mobil enhet

En wästkustpärla på bekvämt avstånd från Götheborg alltid värt ett besök året runt under en Tim
M bil

Tack Lars A

Resenärer som tittade på Marstrand tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Marstrand? Berätta vad du tyckte!