“Miljön bättre än bemötandet”
Omdöme om Arnell på Kajen

Arnell på Kajen
Rankad som nr 8 av 18 Restauranger i Marstrand
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 19 augusti 2021 från mobil enhet

Dryg och kaxig hovmästare. Ouppmärksam. Svarade inte på min fråga. Dyrt med tanke på matens kvalitet. Trasig bänk att sitta på. Vi går någon annanstans nästa gång. Tyvärr kan denna restaurang ej rekommenderas. Vi skulle läst andra kunders bedömningar först.

Tack 633helenaj

Omdömet skrevs 10 augusti 2021

Fruktansvärt dålig och dyr mat. Gatuköksklass med priser som en finkrog. Beställde en räksallad och fick in räkor på isbergssallad och två ägghalvor! Pris 250 kr!
När jag skulle betala påpekade jag att det var väldigt dyrt med tanke på kvaliteten på maten varvid servitören ifrågasatte min kritik istället för att lyssna. Kommer ALDRIG att sätta min fot här igen.

Tack annsomar
Omdömet skrevs 1 augusti 2021 från mobil enhet

Vi återvänder kontinuerligt och trivs varje gång lika bra! Gemytlig stämning, trevligt västkustarnas, god mat och allt vad vi söker på marstrand och västkusten. Tack återigen för kontinuerlig succé! Vi kommer igen!

Tack Pauline R
Omdömet skrevs 1 augusti 2021 från mobil enhet

Säljs med genuin beskrivning som ”handskalade räkor”. Tråkigaste räksmörgås jag ätit. Bilden från tidigare revision stämmer. Torra brödbitar. Trave av isbergssallad och torra små räkor gjorde en totalt smaklös och tråkig matupplevelse.

Tack moak99
Omdömet skrevs 26 juli 2021

Vill sätta oss för några öl på en halvfull restaurang. Så långt var det ok. Men blev bryskt avsnästa när vi undrade om vi kunde sätta oss vid ett tomt bord. Hovmästaren markerade på ett allt annat än trevligt sätt att det var han som skulle visa oss bord. Sedan skällde samma Basil Fawlty ut en i personalen framför ögonen på oss. När det var vår tur att beställa, försvann han med orden "ska ta en matbeställning först”. Har varit här innan och varit mer än nöjd, men nu sjunker omdömet som en sten på omdömessajterna.

Datum för besöket: juli 2021
Tack 753niklaso

Resenärer som tittade på Arnell på Kajen tittade också på

Marstrand, Bohuslän
Marstrand, Bohuslän

Besökt Arnell på Kajen? Berätta vad du tyckte!