“God pizza ”

Hamnkrogen
Rankad som nr 8 av 20 Restauranger i Marstrand
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Avslappnat ställe för en lunchpizza eller en öl. Pizzorna goda och efterrätten en chokladmousse var väl tilltagen och god. Trevlig personal som tog sig tid och var påpasslig. Skönt att sitta i lä utomhus med solen i ansiktet.

Tack Fredrik E

Omdömet skrevs 28 februari 2018

Tråkig och dyr pizza samt oerhört nonchig personal. Hit kommer vi inte tillbaka! Mycket bättre service behövs, det räcker inte med utsikten

Tack LottaHammarstedt
Omdömet skrevs 26 december 2017 från mobil enhet

Jag och min pojkvän besökte Hamnkrogen som kunde tillgodose bådas behov av skaldjur respektive italienskt. Pojkvännen tog en vanlig pizza som han var halvnöjd med, däremot var/ är jag fortfarande helt nostalgiskt lyrisk över den pastarätten som jag beställde med krabba i. Finns den nästa sommar kommer vi garanterat hit igen!!

Tack Sofie C
Omdömet skrevs 16 augusti 2017 från mobil enhet

Avslutade semestern med en måltid på hamnkrogen.
Personalen är trevlig men måltiden är så där.
Åt själv en räkmacka som var bra,
Dottern en hamburgare som var sådär medium hamburgaren som skulle vara medium var blev welldone vilket inte var det som önskats.
Caesar salladen var ok.
Det som drar upp betyget är personalens bemötande.

Tack Peter H
Omdömet skrevs 8 augusti 2017 från mobil enhet

Fick först in en pizza med trött parmaskinka! Sa till och fick jättebra bemötande! Pizzan byttes ut till en ny.

Smakade jättebra, rent av bästa pizzan på mycket länge jag ätit.

För runt 160 kr för såhär bra pizza är det snudd på för billigt!

Supernöjd, kommer garanterat tillbaka

Tack Skybolt84

Resenärer som tittade på Hamnkrogen tittade också på

Marstrand, Bohuslän
Marstrand, Bohuslän

Besökt Hamnkrogen? Berätta vad du tyckte!