2 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com237 US$
eDreams237 US$
Travelocity237 US$
Orbitz.com237 US$
Hurb244 US$

Bra hotell , mycket trevlig och hjälpsam personal , rent och snyggt.Jättefin frukost allt vad vi önskade oss. Fin och ren spaavdelning med allt som hör till. Kan rekomenderas. Trevliga omgivningar, ett besök på Marstrandsön är ett måste.

Tack R8167LKinfo
Agnes Karlsson, Marknadsföring på Marstrands Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Tusen tack för ert fina omdöme. Vi blir så glada att höra att ni trivdes hos oss!
Vi ser fram emot att välkomna er åter!
Agnes

Vi är nöjda med konferensrum, logi och mat.
Dock stod det ofta framme disk efter konferensgäster när vi själva skulle sätta oss för fikapaus. Vi fick därför plocka undan själva flera gånger. Den största synpunkten är att det på minst en toalett (inne i matsalen) tog slut på pappershanddukar under eftermiddagen dag 1. Dessa fylldes aldrig på under vår vistelse och det var dessutom tydligt (dag 2) att dessa toaletter inte heller var rengjorda.

Restyp: Reste i arbetet
Tack annikafunkqvist

Vad roligt att ni är nöjda med er konferens!
Självklart ska disk plockas undan direkt efter ert fika. Ibland fikar alla konferenser samtidigt och jag vet att våra konferensvärdinnor brukar vara duktiga på att göra rent allmänna lokaler snabbt. Toaletterna ska ses över flera gånger om dagen, men jag tar självklart vidare detta med berörd personal då det är viktigt att det sker regelbundet.
Varmt välkomna tillbaka till oss!
Agnes

Vi bodde i ett av hamnrummen med terass och utsikt över hamnen och fästningen på andra sidan. Fantastiskt fint, dessutom så lyste solen och det var upp mot 20 grader ute. Maten var fantastiskt god, både middagen och frukosten. Fanns verkligen allt du kunde tänka dig.

Tack Semra Z
Agnes Karlsson, Marknadsföring på Marstrands Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Tusen tack för ett fint omdöme!
Jag håller med dig om att våra "Hamnrum med terass" är fantastiska, och härligt att ni till och med hade vädret på er sida!
Varmt välkomna åter!
Agnes

Super bra hotell. Konferens med kanonbra service och engagemang. Bokade ribbåt och även där lösningorienterad personal med superservice. All personal på hotellet alltid hjälpsamma och trevliga. Boende o mat i högsta klass. Kommer garanterat tillbaka.

Restyp: Reste i arbetet
Tack MathsHellerg

Åh full pott! Tusen tack för det!
Visst är ribbåt en höjdare, och vi är så glada att samtliga delar levde upp till förväntningarna.
Vi ser fram emot att få välkomna er åter, både som privat- och konferensgäst.
Agnes

Tyckte det var tråkigt med all betong. Livlöst. Det är det som drar ner betyget.
Bra restaurang och SPA.
Trevlig personal och fin utsikt.
Varför måste man svara med 200 tecken det gör inte denna utvärdering bättre

Tack katarinanorgren

Tusen tack för ditt omdöme!
Vad tråkigt att designen av Gert Wingårdh inte föll dig i smaken. Orsaken till att vi valt designa hotellet i betong och trä är för att inspireras av det båtvarv som låg här tidigare.
Varmt välkomna åter!