Priceline
Kostnadsfri avbokning till den 21-10-29
Travelocity
Orbitz.com
eDreams

Super bra hotell. Konferens med kanonbra service och engagemang. Bokade ribbåt och även där lösningorienterad personal med superservice. All personal på hotellet alltid hjälpsamma och trevliga. Boende o mat i högsta klass. Kommer garanterat tillbaka.

Restyp: Reste i arbetet
Tack MathsHellerg
Agnes Karlsson, Marknadsföring på Marstrands Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Åh full pott! Tusen tack för det!
Visst är ribbåt en höjdare, och vi är så glada att samtliga delar levde upp till förväntningarna.
Vi ser fram emot att få välkomna er åter, både som privat- och konferensgäst.
Agnes

Tyckte det var tråkigt med all betong. Livlöst. Det är det som drar ner betyget.
Bra restaurang och SPA.
Trevlig personal och fin utsikt.
Varför måste man svara med 200 tecken det gör inte denna utvärdering bättre

Tack katarinanorgren

Tusen tack för ditt omdöme!
Vad tråkigt att designen av Gert Wingårdh inte föll dig i smaken. Orsaken till att vi valt designa hotellet i betong och trä är för att inspireras av det båtvarv som låg här tidigare.
Varmt välkomna åter!
Agnes

Bra organiserat och väldigt tillmötesgående och flexibel person, både i konferensen och restaurangen. Rekommenderar varmt att ha din konferens här. Omgivningen är härlig och att ta en tur ut till Marstrand får man ju förstås inte hoppa över.

Restyp: Reste i arbetet
Tack Vacationer546083

Åh vad glada vi blir! Tusen tack för ett fint omdöme!
Ser fram emot att välkomna er åter!
Agnes

Överlag var hotellet bra men tyvärr drog servicen i restaurangen ned hela upplevelsen. Vi hade bokat paket med spa och middag. Fick vänta 30 min på att få beställa dryck, maten kom innan drycken, en fick inte sin dryck, efter desserten var serverad kom ingen personal till bordet. Vi fick gå fram och betala i baren. Barpersonalen kunde inte göra de drinkar som de hade på sin cocktailmeny, de kunde inte heller göra vanliga drinkar som kan förväntas av en bartender. Detta drog tyvärr ner helhetskänslan.

Tack 433smilla

Tusen tack för att du tog dig tid att skriva några rader om er vistelse.
Det var väldigt tråkigt att höra att bemötandet i restaurangen inte levde upp till förväntningarna. Så som du beskriver ska det självklart inte gå till. Jag ska ta vidare detta med berörd personal.
Hoppas vi får välkomna er åter snart igen!
Agnes

Rent och fint hotell med trevlig och lugn SPA avdelning utan trängsel. Riktigt god och vällagad mat i restaurangen och en fantastisk frukost. Bra service och trevlig personal. Vi kommer gärna tillbaka.

Tack lmanitski
Agnes Karlsson, Marknadsföring på Marstrands Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade för 5 veckor sedan

Tusen tack för ert fina omdöme.
Det låter som ni haft en härlig vistelse, vilket vi är så glada för!
Varmt välkomna åter!