2 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com225 US$
Priceline225 US$
eDreams225 US$
Orbitz.com223 US$
Prestigia.com230 US$
Omdömet skrevs 14 september 2021

Bra hotell, trevlig miljö! Trevlig personal… Hade ett familjerum där teven inte funkade, ett stort minus med tanke på vad det kostade… Fick parkeringen som kompensation, men vet inte om det hjälpte som plåster på såren. Maten var ok, men man märkte att det var lite rullande band på maten när man hade ett Spa-paket…

Tack Elsiepelsie5
Agnes Karlsson, Marknadsföring på Marstrands Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 16 september 2021

Tusen tack för ert omdöme!
Jag beklagar att TV:n var ur funktion. Jag hoppas utsikten från hotellet också kompenserade lite!
Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 13 september 2021

Mycket bra hotell med rymliga och trevliga rum. Väl ordnat arrangemang av vår konferens, Bastuflotten Doris rekommenderas starkt!. Men utcheckning kl 09.00 drar ner betyget. Märks också att personalen inte riktigt är intrimmad efter pandemin. Men det kommer säkert bli bra om några veckor.

Restyp: Reste i arbetet
Tack Peter W

Tusen tack för ert fina omdöme!
Utcheckning kl 09.00 är för våra konferensgäster i och med att de flesta börjar sin konferens runt kl 08-09, men vi brukar vara flexibla att kunna låta er ha rum längre om så önskas.
Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 13 september 2021

Fantastiskt fint hotell, stilrent, snyggt, fräscht och perfekt läge. Frukosten är förmodligen den bästa hotellfrukosten vi någonsin har ätit. Även kvällstid levererade Otto med bravur. Jättetrevlig personal. Hit kommer vi gärna igen!

Tack pwidal695342

Åh vad roligt att läsa ert omdöme!
Vi har saknat vår frukostbuffé under pandemin, men vi är så glada att den nu är tillbaka!
Vi ser fram emot att välkomna er åter!

Omdömet skrevs 12 september 2021

Vi kom med båt och det fanns båtplats precis utanför hotellet. Var lite lugnare i spat vilket var skönt (har varit där tidigare och då har det varit mkt folk i spadelen). Bastuflotten får inte missas, fin utsikt mot Marstrand och skönt att kunna ta ett dopp i havet. Ganska hög ljudnivå i restaurangen men maten var mkt god.
Frukostbuffé där det mesta finns.

Tack Anna A

Vad roligt att ni tog båten ut till oss!
Visst är det bekvämt att kunna lägga till precis på bryggan utanför hotellet.
Vi ser fram emot att välkomna er åter!

Omdömet skrevs 12 september 2021 från mobil enhet

Otroligt härliga Marstrand Havshotell, vilket kanonläge i hamnen med utsikt över ön! Incheckningen gick smidigt, Tora tog väl hand om oss. Då vår svit inte var färdig vid ankomst, blev vi bjudna på bubbel i baren.
Mycket härligt rum, fin utsikt över havet. Sköna sängar, rent och luftigt badrum.
Spa var bra och rofyllt.
Fantastisk 3 -rätters och vår manlige servitör från Ungern (minns inte namnet) var så härlig! Likaså bartendern var så skicklig med sina tricks. Fantastisk frukost. Kan varmt rekommendera en gate-way här!

Datum för vistelsen: augusti 2021
1  Tack swedishadventurer

Åh, vilket härligt omdöme! Vi blir så glada!
Vi ser fram emot att välkomna er tillbaka inom snar framtid!