Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline223 US$
Booking.com223 US$
eDreams223 US$
Travelocity222 US$
Tripadvisor222 US$
Omdömet skrevs 8 september 2021

Jag och min nyblivna man besökte Marstrands havshotell en helg i september. Förstaklassigt boende i den nybyggda delen med magisk utsikt över båthamn och Marstrandsön. Avkopplande spamiljö och morgonpromenader på natursköna stråk i kombination med utsökt mat var något som både kropp och själ njöt av. Kockarnas skagenröra blev min absoluta favorit i matväg. Ett plus för alla allergivänliga alternativ till frukost och middag. Trevlig personal från att vi kom in i receptionen tills att vi åkte hem. Jag hann också med att få mitt livs bästa massage! Trivsam vistelse deluxe. Vi kommer gärna tillbaka igen.

Tack Christine K
Agnes Karlsson, Marknadsföring på Marstrands Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 9 september 2021

Åh, vilket fantastiskt omdöme! Tusen tack!
Det ser ut som ni hunnit med det mesta här hos oss för att njuta till fullo av Marstrand och den fina miljön vi är bortskämda med. Och jag håller med dig att våra terapeuter gör underverk!
Ser fram emot att få välkomna er åter!

Omdömet skrevs 8 september 2021

Ett hotell med trevligt läge.
Rummet som låg i den lite äldre delen(ca.10år) är inte vidare välskött. Mycket fläckar på golmattorna ger ett smutsigt och slitet intryck, det samma gäller fåtöljerna.
Den nya matsalen är ljus och hemtrevlig. Vi åt den klassiska räkmacka som smakade bra.
Servicen får betecknas som god, trevlig och närvarande personal.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack jonnyfiskarn

Tusen tack för ert omdöme!
Nu efter en fullspäckad sommar håller vi på med en kvalitetssäkring där vi ser över samtliga rum.
Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 8 september 2021

Väldigt bra service och trevlig personal.
Spaavdelningen behöver uppgraderas en aning då det inte var jättefräsch. Även gärna lite mer städning och försöka hålla det renare. Vi var tvungna och byta rum då vårt första inte var så rent. Men restaureringen var bra och maten var god!
Trevlig upplevelse överlag!

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack hanadyhussein

Tusen tack för ert omdöme!
Vi håller på med en kvalitetssäkring i vårt SPA för att göra vårt SPA ännu bättre.
Varmt välkomna åter till oss!

Omdömet skrevs 7 september 2021

Ett av de finaste SPA Hotell jag varit på , mycket trevligt bemötande vid inchecka. Frukosten var fantastisk ,personal var trevlig och bemötande även där.
Det ända som var ett -- var att det var ganska smutsigt i Bubbel poolen, massa smuts på golvet i poolen.

Tack SusanneNaemie

Åh, vad glada vi blir! Tusen tack för det!
Våra varma tunnor städas kontinuerligt, men jag tar vidare detta med berörd personal.
Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 7 september 2021

Dag 1 blev det först en avkopplande stund i spa-avdelningen efter 4 timmars bilresa. Efter det den goda räkmackan från Ottos kök och en god natts sömn.
Dag 2, en långpromenad på Marstrandsön efter en mycket god frukostbuffé.
Tillbaka på hotellet en räkmacka till lunch:) Måste ju passa på när man är på västkusten. Efter det spa stund, dopp i havet och lite vila på rummet och sedan en god 3-rätters som ingick i paketet.
Fina rum med en fin utsikt mot hamnen.
Bonus var ett fantastiskt fint sensommarväder hela helgen.

Tack Anders S

Vilket härligt omdöme! Tusen tack för det!
Ni har verkligen utnyttjat er tid på Marstrand väl med både SPA, god mat och härliga promenader!
Ser fram emot att få välkomna er åter!