3 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline238 US$
Booking.com238 US$
eDreams238 US$
Travelocity238 US$
Hurb245 US$
Omdömet skrevs 23 augusti 2021

Hotellet ligger på en fantastIsk plats med utsikt över vackra Marstrand. Inredningen är modern och avskalad både i restaurangen och på rummen.God mat. Fantastisk massage och bra pianounderhållning på kvällen.

Tack anneL9113LF
Terese Holmes, Marknadsföring på Marstrands Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 23 augusti 2021

Tack! Vilken fin recension. Roligt att vi levde upp till era förväntningar.
Önskar er varmt välkomna åter.

Omdömet skrevs 21 augusti 2021

Vi var mycket nöjda, men att rumtypen ”Havsbris” hade fönster mot innergård kunde ha varit tydligare. Speciellt då det innebar att det var en vägg 2 meter utanför med fönster mot annat rum. Tvungna att ha gardiner fördragna, inget dagsljus. Som att leva i en bunker… inte roligt :(.
Kunde lika gärna ha stått ”rum utan fönster.
Annars mycket trevligt! Men aldrig den rumstypen igen.

Tack sumavili

Hej,

Havsbris är våra standardrum och majoriteten av dessa har inte den utsikt du beskriver. Av våra 144 rum är det 2 och tyvärr är det någon gäst som får detta när vårt hotell är fullbokat.

MEN roligt att läsa att det för övrigt var en härlig upplevelse ni hade hoss.

Varmt välkommen åter.

Omdömet skrevs 18 augusti 2021

Skön och avslappnad vistelse som var lagom lyxig med vänligt mottagande och mycket god mat.
Rummen var rymliga och sängarna jättesköna. SPA-avdelningen var varierad och genomtänkt.
Personalen var trevlig och hjälpsam.

Restyp: Reste i arbetet
Tack torbjornjohansson

Hej

Tack för fina ord om er vistelse. Det värmer extra bra när vi lyckas leva upp till våra gästers förväntningar och vi får "en 5:a"!

Varmt välkommen åter.

Omdömet skrevs 18 augusti 2021

Bra läge med närhet till Göteborg och vacker utsikt mot Marstrandsön ligger Marstrands havshotell. Rummen är fräscha och ganska nyligen renoverade och spa-delen är väldigt fin med flera olika bad både inne och ute inkl bastu och brygga mot havet. Ottos restaurang var bra med noggrannt Corona-avstånd mellan gäster och god mat. Servicen hade kunnat vara något bättre, men är godkänd.

Tack LoveTravel75_4

Hej och stort tack för att du besökte oss och att du tog dig tid att skriva några rader. Kul att ni valde att komma till oss och varmt välkommen åter.

Omdömet skrevs 18 augusti 2021 från mobil enhet

Jag var orolig över vår vistelse innan vi åkte den 14 Aug då deras omdömen var allt annat än bra.
Men döm om min förvåning då allt negativt folk skrivit inte alls var något jag upplevde...
Vårt rum var otroligt rent... Spa'et var sjukt trevligt och rent, och ja vad kan man begära av en varm Utetunna, klart det finns lite smuts i den...
Vår in och utcheckning gick otroligt smidigt och personalen var trevlig..
Maten var något många klagade på.
Jag påpekade att jag inte åt varken fisk eller skaldjur och då anpassade de min meny helt utan problem, dock mot en liten avgift på 50 kr vilket var helt ok...
Vi bodde i ett Hamnrum med terass och det var underbart.. Jag kan självklart inte svara för hur de andra rummen ser ut..

Så ta och åk hit.. Upplev deras spa, ät god mat och sov skönt...

Rumstips: Ta den tidiga tiden i spa, 14-16.30, för då var det helt tomt...
Tack metallican

Hej

Vilken helt fantastisk och ärlig recension! Blir så glada att du tog dig tid att skriva en väldigt konstruktiv recension med vad du upplevde. Varmt välkommen åter.