Kostnadsfri avbokning till den 21-10-01
Kostnadsfri avbokning till den 21-10-01
eDreams
Priceline
FindHotel235 US$

Jag var orolig över vår vistelse innan vi åkte den 14 Aug då deras omdömen var allt annat än bra.
Men döm om min förvåning då allt negativt folk skrivit inte alls var något jag upplevde...
Vårt rum var otroligt rent... Spa'et var sjukt trevligt och rent, och ja vad kan man begära av en varm Utetunna, klart det finns lite smuts i den...
Vår in och utcheckning gick otroligt smidigt och personalen var trevlig..
Maten var något många klagade på.
Jag påpekade att jag inte åt varken fisk eller skaldjur och då anpassade de min meny helt utan problem, dock mot en liten avgift på 50 kr vilket var helt ok...
Vi bodde i ett Hamnrum med terass och det var underbart.. Jag kan självklart inte svara för hur de andra rummen ser ut..

Så ta och åk hit.. Upplev deras spa, ät god mat och sov skönt...

Rumstips: Ta den tidiga tiden i spa, 14-16.30, för då var det helt tomt...
Tack metallican
Terese Holmes, Marknadsföring på Marstrands Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej

Vilken helt fantastisk och ärlig recension! Blir så glada att du tog dig tid att skriva en väldigt konstruktiv recension med vad du upplevde. Varmt välkommen åter.

Terese

Trasig toalett som läckte ut vatten på golvet. Vi fick byta rum men detta rum var dammigt som om ingen varit där på flera veckor. Tomma flaskor i ”minibaren”. Restaurangen bjöd på god mat och trevlig personal.

Tack ansu1980

Hej

Här var det något som uppenbarligen gått lite fel.
Våra rum skall vara rena och städade, och om de inte är det har vi gjort fel. Detsamma gäller minibaren. Den skall ses över mellan varje gäst som kommer och bor.

Desto roligare att läsa om er upplevelse i vår restaurang!

Önskar er en fin vecka och varmt välkommen åter.

Terese

God mat! Trevlig personal . Men jäktad . Försökte göra sitt bästa, men det var Mycket gäster och dom hade svårt att hinna med.Fina rum med bra säng.Fin utsikt över vattnet och hamnen.
Det verka fullbokat. Svårt.att hålla avstånd i gemensamma utrymmen.

Tack 08ceuvs41u

Hej och supertack!

Under vissa perioder är det lite högre tryck på vårt hotell, men vi ser alltid till att vi förhåller oss till FHMs restriktioner och uppmanar våra gäster i den mån vi kan att hålla avstånd och till exempel bara checka in en person från varje sällskap. Oftast går det alldeles utmärkt.

Härligt att maten och personalen var till belåtenhet och att sova gott med en fin utsikt blir pricken över i.

Varmt välkomna åter.

Terese

var nöjd med det mesta, kanon bra pool och spa avdelning mycket bra restaurang och läget super.
Besviken på städningen på rummet när vi checkade in gjorde ingen klagan till personalen om detta,
däremot tyckte jag att ett kylskåp i en svit borde varit fylld med tex ÖL mm.
fick beställa upp detta separat men kändes lite simpelt.. Leif Eriksson.

Tack infoP7166SY

Hej Leif

Tack för dina åsikter. De hjälper oss verkligen att bli bättre. Frågan angående kylar i våra sviter har lyfts med berörda personer och det är på gång.

Önskar dig en fin vecka och varmt välkommen åter.

Terese

Rummet hade fantastiskt utsikt.
Fullt på parkeringen när vi kom, tog 45 min innan det löste sig.
Restaurangen katastrof, dåligt bemötande
Både vinet och musslorna jag beställde var slut på eftermiddag, hamburgaren var torr och smaklös. Tur att det inte fanns något bord på kvällen.
Nej något återbesök blir det inte här.

Tack aggegullberg

Hej

Tack för att du tagit dig tid att skriva om din vistelse hos oss. Det är ibland så att det är högt tryck på parkeringarna i hela samhället, men större delen av tiden är det inget problem.

Att bemötandet inte är tillbelåtenhet har vi uppmärksammat vår restaurang på, och tyvärr kan det också vara så att en viss maträtt och vin säljer slut. Det är alltid vår ambition att det vi har på menyn skall finnas för våra gäster men det går inte alltid .