2 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com282 US$
eDreams282 US$
Travelocity283 US$
Priceline282 US$
Hurb291 US$
Omdömet skrevs 18 augusti 2021

God mat! Trevlig personal . Men jäktad . Försökte göra sitt bästa, men det var Mycket gäster och dom hade svårt att hinna med.Fina rum med bra säng.Fin utsikt över vattnet och hamnen.
Det verka fullbokat. Svårt.att hålla avstånd i gemensamma utrymmen.

Tack 08ceuvs41u
Terese Holmes, Marknadsföring på Marstrands Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej och supertack!

Under vissa perioder är det lite högre tryck på vårt hotell, men vi ser alltid till att vi förhåller oss till FHMs restriktioner och uppmanar våra gäster i den mån vi kan att hålla avstånd och till exempel bara checka in en person från varje sällskap. Oftast går det alldeles utmärkt.

Härligt att maten och personalen var till belåtenhet och att sova gott med en fin utsikt blir pricken över i.

Varmt välkomna åter.

Omdömet skrevs 17 augusti 2021

var nöjd med det mesta, kanon bra pool och spa avdelning mycket bra restaurang och läget super.
Besviken på städningen på rummet när vi checkade in gjorde ingen klagan till personalen om detta,
däremot tyckte jag att ett kylskåp i en svit borde varit fylld med tex ÖL mm.
fick beställa upp detta separat men kändes lite simpelt.. Leif Eriksson.

Tack infoP7166SY

Hej Leif

Tack för dina åsikter. De hjälper oss verkligen att bli bättre. Frågan angående kylar i våra sviter har lyfts med berörda personer och det är på gång.

Önskar dig en fin vecka och varmt välkommen åter.

Omdömet skrevs 15 augusti 2021

Rummet hade fantastiskt utsikt.
Fullt på parkeringen när vi kom, tog 45 min innan det löste sig.
Restaurangen katastrof, dåligt bemötande
Både vinet och musslorna jag beställde var slut på eftermiddag, hamburgaren var torr och smaklös. Tur att det inte fanns något bord på kvällen.
Nej något återbesök blir det inte här.

Tack aggegullberg

Hej

Tack för att du tagit dig tid att skriva om din vistelse hos oss. Det är ibland så att det är högt tryck på parkeringarna i hela samhället, men större delen av tiden är det inget problem.

Att bemötandet inte är tillbelåtenhet har vi uppmärksammat vår restaurang på, och tyvärr kan det också vara så att en viss maträtt och vin säljer slut. Det är alltid vår ambition att det vi har på menyn skall finnas för våra gäster men det går inte alltid .

Omdömet skrevs 15 augusti 2021

Mycket god och trevlig och tillmötesgående personal.
Låg standard på rummet för det höga priset framförallt lördag till söndag. Dålig toalettstädning inte ok. Arbetar själv inom turism och har jobbat med många grupper som besökt hotellet både för att ligga över och äta lunch ville därför testa detta själv.

Restyp: Reste i arbetet
Tack ekesand2021

Hej

Tack för din recension. Vi uppskattar att du tar dig tid att skriva några rader om både ris och ros. Att du lyfter vår personal gör oss mycket glada, däremot är det inte ok att ett rum inte är städat och berörd avdelning har fått ta del av din recension.

Tack än en gång och välkommen åter.

Omdömet skrevs 14 augusti 2021 från mobil enhet

Helt suveränt ställe! Vi firade födelsedag på Marstrand med familjen . Bokade paketet saltstänk vid havet- vi är helnöjda!
Allt var toppen- mat, rum, spa, service och läge!
Hotellrummen är kalt, coolt industrial chic. Ingen tv på rummen. Bara hav och salta vindar. Spa fint, fräsch och rofyllt. Maten i restaurangen riktigt bra. Frukosttallrik som serverades vid bordet hade allt man kan önska sig och det gick utmärkt att beställa till en havregrynsgröt eller äggröra- mycket bra.
Personalen var tillmötesgående och trevliga.
Särskilt tack till trevliga Christine i bokningen och Noah i restaurangen - bra jobbat!
Roligt för barnen att få låna krabbfiskeutrustning i receptionen. Tack för en riktigt fin vistelse.

Rumstips: Boka hamnrum med terass- fantastisk utsikt över havet!
Datum för vistelsen: juli 2021
Tack resmamman

Hej

Tusen tack för din superfina recension. Det värmer extra skönt att höra. Ni är varmt välkomna åter.