Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
3 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Hotels.com281 US$
Expedia.com281 US$
eDreams281 US$
Priceline281 US$
Travelocity281 US$
Hurb289 US$
Visa alla 16 erbjudanden
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (2 498)
Filtrera omdömen
2 498 resultat
Medlemsbetyg
927
900
478
150
43
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
927
900
478
150
43
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
4550 av 2 498 omdömen
Omdömet skrevs 15 augusti 2021

Rummet hade fantastiskt utsikt.
Fullt på parkeringen när vi kom, tog 45 min innan det löste sig.
Restaurangen katastrof, dåligt bemötande
Både vinet och musslorna jag beställde var slut på eftermiddag, hamburgaren var torr och smaklös. Tur att det inte fanns något bord på kvällen.
Nej något återbesök blir det inte här.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Restyp: Reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Tack aggegullberg
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Terese Holmes, Marknadsföring på Marstrands Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 23 augusti 2021

Hej

Tack för att du tagit dig tid att skriva om din vistelse hos oss. Det är ibland så att det är högt tryck på parkeringarna i hela samhället, men större delen av tiden är det inget problem.

Att bemötandet inte är tillbelåtenhet har vi uppmärksammat vår restaurang på, och tyvärr kan det också vara så att en viss maträtt och vin säljer slut. Det är alltid vår ambition att det vi har på menyn skall finnas för våra gäster men det går inte alltid .

Med vänlig hälsning

Terese

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 15 augusti 2021

Mycket god och trevlig och tillmötesgående personal.
Låg standard på rummet för det höga priset framförallt lördag till söndag. Dålig toalettstädning inte ok. Arbetar själv inom turism och har jobbat med många grupper som besökt hotellet både för att ligga över och äta lunch ville därför testa detta själv.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Restyp: Reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Tack ekesand2021
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Terese Holmes, Marknadsföring på Marstrands Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 23 augusti 2021

Hej

Tack för din recension. Vi uppskattar att du tar dig tid att skriva några rader om både ris och ros. Att du lyfter vår personal gör oss mycket glada, däremot är det inte ok att ett rum inte är städat och berörd avdelning har fått ta del av din recension.

Tack än en gång och välkommen åter.

Med vänlig hälsning

Terese

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 14 augusti 2021 från mobil enhet

Helt suveränt ställe! Vi firade födelsedag på Marstrand med familjen . Bokade paketet saltstänk vid havet- vi är helnöjda!
Allt var toppen- mat, rum, spa, service och läge!
Hotellrummen är kalt, coolt industrial chic. Ingen tv på rummen. Bara hav och salta vindar. Spa fint, fräsch och rofyllt. Maten i restaurangen riktigt bra. Frukosttallrik som serverades vid bordet hade allt man kan önska sig och det gick utmärkt att beställa till en havregrynsgröt eller äggröra- mycket bra.
Personalen var tillmötesgående och trevliga.
Särskilt tack till trevliga Christine i bokningen och Noah i restaurangen - bra jobbat!
Roligt för barnen att få låna krabbfiskeutrustning i receptionen. Tack för en riktigt fin vistelse.

Rumstips: Boka hamnrum med terass- fantastisk utsikt över havet!
Datum för vistelsen: juli 2021
Restyp: Reste med familjen
Tack resmamman
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Terese Holmes, Marknadsföring på Marstrands Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 23 augusti 2021

Hej

Tusen tack för din superfina recension. Det värmer extra skönt att höra. Ni är varmt välkomna åter.

Med vänlig hälsning

Terese

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 14 augusti 2021

Har hört mycket gott om hotellet men den levde inte upp till förväntan. Rummet var ostädat då det låg hår och damm på golvet. När jag stod i kö för att prata med någon i receptionen så klagade mannen framför mig om samma sak. Jag fick lite ersättning för parkering och några saker från baren. Bastun vid havet stod max 4 personer och den var liten men bastun inomhus var stor och där var det max 2 personer. Väldigt konstigt tänkt. För mycket folk överallt. Sen hade vi inte reserverat ett bord för middagen. Jag fick kl. 20.30. Det bildades en kö kl. 20.20 och fick inte sitta ner förrän kl. 20.55. Hittade Kurhotellet sen nästa dag på promenad. Hade hellre bott där.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Restyp: Reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Tack Veronica L
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Agnes Karlsson, Gästservice/reception på Marstrands Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 14 augusti 2021

Tack för att du tog dig tid att skriva några rader om er vistelse.
Det var väldigt tråkigt att höra att vistelsen inte levde upp till era förväntningar. Städning är något vi ser allvarligt på då det är viktigt att våra rum håller en bra standard både vad gäller städning och underhåll. Vi kommer ta vidare detta med berörd ansvarig. Under högsäsong när många semestrar på hemmaplan dessa tider är hotellet fullbelagt i princip varje dag, men självklart ska det kännas tryggt med tanke på pandemin. Det är just därför vi har begränsat antal i både SPA och våra bastuar.
Jag hoppas vi får välkomna er åter!
Med vänlig hälsning,
Agnes

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 13 augusti 2021

Hotellets exteriör modern men passar absolut inte in i den annars så genuina miljön. Ser ut som en stor tråkig fabrik.
Rummet smutsigt och dammigt. Hårstrån och smulor i fåtöljer som för övrigt även var trasiga. Sopor kvar i papperskorg från tidigare gäster.
Saknas balkongmöbler på de relativt små smala balkongerna, vissa med utsikt över båthamn och Marstrandsön, andra med utsikt över parkeringar. De fåtöljer som fanns i rummet gick inte att få ut genom den mycket smala balkongdörren. Högt balkongräcke som knappt gick att se igenom. Det var tydligen meningen att man endast skulle stå och titta ut. Vill du ändå sitta så måste du ta med egna små fällbara pallar.
Saknas TV, inget handfat eller spegel i badrummet. Dessa var i sovrummet. Inte trevligt att stå i sovrummet och tvätta sig. Ytterst små badlakan, mer som stora handhanddukar. Toalett och duschrum ändå mycket stilrent och fräscht.
Dammig vattenkokare på rummet men inga kaffemuggar, kaffe eller te att tillgå. Inga vinglas men liten korg med vin, bubbel och snacks fanns till mycket dyr kostnad (öl saknades). Dock inte kylda drycker eftersom rummet saknade kylskåp. Anvisning om att man kunde byta sin varma dryck mot en kyld om man bar ner den till baren. Mycket märklig hantering av minibar. Sopsortering på rummet saknades. Dålig möjlighet till klädförvaring.
Ont om plats på hotellets parkering om man anländer sent. Hänvisas till annan betalparkering längre bort som inte tillhör hotellet. Betalparkering precis utanför hotellet endast 1 timme.
Hotellrestaurang och middag utan anmärkning. Dock måste middag och även tillgång till Spa förbokas i mån av plats. Även frukosttid förbokas vid incheckningen. Fin restaurangmiljö och mycket trevlig personal. Väldigt fin frukostbricka som serveras vid bordet. Bra alternativ istället för frukostbuffé. Säng av god kvalitet och fräsch.
Boendet var relativt dyrt, ett "Hamnrum" för 2 personer kostade 3500 kr för en natt.
Tyvärr inte prisvärt!

Datum för vistelsen: augusti 2021
Restyp: Reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Tack peterU4637WF
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Agnes Karlsson, Gästservice/reception på Marstrands Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 14 augusti 2021

Hej Peter,
Det var väldigt tråkigt att höra att hotellet inte levde upp till förväntningarna. Städningen är något vi ser allvarligt på då det är viktigt att våra rum håller en bra standard både vad gäller städning och underhåll. Vi kommer skicka detta vidare till berörd ansvarig. Balkongmöbler är något vi har tagit vidare och vi arbetar med hur vi ska ordna detta på bästa sätt.
Vi har valt att inte ha kylskåp på rummen av miljöskäl och därav hantering av minibar.
Jag tar vidare samtliga synpunkter med berörd personal så vi ska kunna bli ännu bättre!

Önskar er en fortsatt fin sommar och vi hoppas få möjlighet att välkomna er tillbaka till oss!
Med vänlig hälsning,
Agnes

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen