Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De lägsta priserna för din vistelse
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Tripadvisor236 US$
Booking.com
Hotels.com237 US$
eDreams237 US$
Priceline237 US$
Hurb244 US$
Visa alla 15 erbjudanden
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (2 512)
Filtrera omdömen
2 512 resultat
Medlemsbetyg
930
903
484
151
44
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
930
903
484
151
44
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
6570 av 2 512 omdömen
Omdömet skrevs 12 augusti 2021

Mycket fint hotell med en härlig spaavdelning, god mat och fantastisk utsikt över havet och Marstrand. Efter en promenad i det fina området var det riktigt härligt att avnjuta en drink från Aperolbaren, sitta i bastubåten och ta ett dopp i havet. Personalen på hotellet var väldigt trevlig och serviceminded - särskilt bra hjälp fick vi av Agnes som kändes mycket professionell. Jag har varit här flera gånger och rekommenderar starkt en vistelse!

Datum för vistelsen: augusti 2021
    • Standard
    • Renlighet
    • Service
Tack 647elink
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Agnes Karlsson, Gästservice/reception på Marstrands Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 14 augusti 2021

Tusen tack för ert fina omdöme!
Det gläder mig att ni hade en trevlig vistelse hos oss, och det gläder mig lite extra att ni var nöjda med servicen!
Vi ser fram emot att välkomna er åter snart igen!
Med vänlig hälsning,
Agnes

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 12 augusti 2021

10:e året vi bor ca 1 vecka på Havshotellet. Tyvärr har vi märkt genom åren att det införs mycket tråkiga regler hit och dit. T ex måste en boende på hotellet betala (debitera rummet )lunchen i förväg innan beställningen effektueras. Märkligt!
Hund är OK men får knappt vara någonstans i byggnaderna. Borde kunna lösas på ett enkelt sätt.
Irriterande även att betala hela boendet i förskott, mot normalt inget alls eller 30-50%. Borde finnas något som heter "stamkund", med diverse förenklingar/rabatter och tillit.
Känns inte så - TYVÄRR!
Vill dock framhålla personalen (med några undantag) som ytterst kompetenta, hjälpsamma och trevliga, men som måste hålla sig till ledningens reglemente.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Restyp: Reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Tack infoB6467QP
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Agnes Karlsson, Gästservice/reception på Marstrands Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 14 augusti 2021

Tusen tack för ert omdöme!
Det gläder mig att ni varit stamgäster hos oss i många år!
Jag förstår inte riktigt vad ni menar med betala lunchen i förväg, gissar att det är vårt sommarsystem på uteterassen när ni beställer via en QR-kod i appen Happy Order. Det är för att gästerna ska kunna beställa direkt vid bordet och undvika trängsel i baren. När det gäller boendet har nästan alla SPA-hotell samma funktion och önskar förskottsbetalningar på vistelsen.
Att hundar inte är välkomna i vår restaurang och lobby är för att det är i anslutning med vårt öppna kök vilket är av hälsoskäl. Jag tar med mig era synpunkter till berörd personal. Och självklart tar vi hand om våra stamgäster lite extra! Du får gärna maila mig på agnes.karlsson@marstrands.se och meddela ditt namn så vi kan notera att du är stamgäst på ert kundkort!
Ser fram emot att få välkomna er åter igen nästa sommar, om inte tidigare!
Med vänlig hälsning,
Agnes

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 12 augusti 2021

Fint hotell, men dåligt städat på rummet. Hittade snusprilla vid sängen. Middagen var fin men kalven var så rå att jag lämnade en bra bit, borde varit bättre med tanke på priset. Spat var bra, extra plus att man kunde hoppa ner i havet och trevliga avslppningsstolar som gungade.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Restyp: Reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Tack borje1234567
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Agnes Karlsson, Gästservice/reception på Marstrands Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 13 augusti 2021

Stort tack för din feedback!
Det var väldigt tråkigt att höra att städningen på ert rum inte höll kvalitet. Detta är något vi ser allvarligt på då det är viktigt att våra rum håller en bra standard både vad gäller städning och underhåll. Vi är tacksamma för er feedback och något vi kommer skicka vidare till berörd ansvarig.

Önskar er en fortsatt fin sommar och vi hoppas få möjlighet att välkomna er tillbaka till oss!
Med vänlig hälsning,
Agnes

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 12 augusti 2021

Bra läge och bra service. Men bäddsoffan i vårt familjerum gick inte sova i då fjädrarna i den kändes in i ryggen. Borde kunnat fått riktiga sängar till barnen. Detta drog ner betyget en hel del samt att det inte fanns toalettpapper på rummet. Annars väldigt fint läge som sagt, ok service för övrigt och god mat.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Restyp: Reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Tack marielle257
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Agnes Karlsson, Gästservice/reception på Marstrands Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 13 augusti 2021

Tusen tack för ert omdöme.
Vad tråkigt att vår bäddsoffa inte föll er i smaken. Att bäddsofforna inte ska vara behagliga att sova i är inget jag hört tidigare, så jag ska undersöka detta vidare.

Varmt välkomna åter till oss!
Med vänlig hälsning,
Agnes

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 11 augusti 2021 från mobil enhet

Fräscht och trevligt hotell med fint läge!
Bodde i ett dubbelrum med extra säng åt sonen. Inget att klaga på där.
God frukost som serverades på färdiga tallrikar till bordet, pga Covid-19. Jag tycker detta var riktigt bra, hade inte velat ha en buffé.
Personalen i receptionen var trevliga och tillmötesgående!
Fin uteservering med utsikt mot Marstrandsön.
Kommer gärna tillbaka!

Datum för vistelsen: juli 2021
Restyp: Reste med familjen
Tack 34evaf
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Agnes Karlsson, Gästservice/reception på Marstrands Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 13 augusti 2021

Åh vilket härligt omdöme, tusen tack för det!
Våra frukosttallrikar är väldigt uppskattade, till och med så att många gäster vill att vi ska fortsätta med dessa efter covid-situationen också.
Ser fram emot att få välkomna er åter!
Med vänlig hälsning,
Agnes

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen