3 personer tittar på det här hotellet
Boka nu, betala på plats
Travelocity289 US$
Priceline288 US$
Hurb297 US$

Här kan det tyvärr inte bli mer än medel! Förväntningarna hölls inte fullt ut. Vi börjar med ankomsten Parkering som icke var avgiftsfri!!! Första ngn jag är på SPA och ska trassla med en app jag inte har..nej tack..inte kul. I receptionen checkade flera in bredvid varandra och det var extremt svårt att höra vad hotellpersonalen sa. Rummet var absolut bra..men vi var ombedda att duscha på rummet och ta oss ner till. SPA i våta baddräkter . Väl där så var det inte så jättestort,,tre badtunnor utomhus fanns dock..de var det huggsexa om. V hade vid incheckningen blivit uppmanande att inte sitta mer än 10 till 15 min där..för att lämna plats till andra..det var nog inte alla som hörsammade detta. Det fanns en mindre bar i SPAT..vi tänkte oss ett glas vin..det fanns ett märke att välja på..testade både rött, vitt, Rose och cava. Det var absolut inte gott. 95 kr per glas för ett MKT medelmåttigt vin.
Vid bastuflotten kunde man doppa dig..den låg mitt bland båtarna och det kändes inte så fräscht..fanns en blå lina som jag antar skulle begränsa att man inte fick simma ut. Stegen var risig.
På kvällen var det en längre väntetid i restaurangen. Prisbilden motsvarade inte kvaliteten. Min fiskgryta hade de ingredienser som krävdes..men dock mkt smakfattig. Betjäningen var dock utmärk under kvällen.
Frukosten var en tallrik med diverse..dvs ingen buffe. Riktigt trist..Ingen lax, ingen leverpastej..nej annat var det förra veckan på Stenugnssundsbaden..

Ska jag boka här igen, så är det endast för läget. Btw vem har designat? Tänkte på Smögens fiskauktioners lokal när vi anlände..insidan är dock trevligare. Ledsen för så mkt negativt. ( ett skohorn på rummet hade varit trevligt)

Tack Annbe20
Terese Holmes, Marknadsföring på Marstrands Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej

För det första uppskattar vi våra gästers omdömen vare sej det är bra eller mindre bra, så be inte om ursäkt.
Vi tar saker i ordning som du skriver.
Vi har precis bytt system för vår parkering och vi har förstått att det är lite barnsjukdomar som gnisslar, men vi hoppas att det blir bättre snart.

Vi är tydliga med att vi önskar att endast en i varje sällskap skall checka-in, hålla avstånd och visa omtanke till medmänniskor och personal. För att skydda både gäst och personal så har vi satt upp skydd där det finns risk att gäst och personal kommer varandra lite för nära, det medför, precis som du skriver, att det ibland kan vara svårt att höra. Men vi hoppas, som många andra, att dessa skydd skall kunna tas ner inom en inte allt för lång framtid.

För att undvika trängsel i våra omklädningsrum ber vi våra gäster överväga att duscha på rummen, men det finns duschar/omklädningsrum att tillgå i vårt spa om man önskar. Vårt spa rymmer över 100 gäster så vi tycker nog att det inte är litet i alla fall. Däremot är det många som uppskattar våra utomhustunnor och det är inte alla som tar hänsyn. Tyvärr.

Jag kan ärligt säga att det är första gången vi hört att vinet och cavan inte höll måttet. Skall framföra detta till berörd personal. Det kan vara så att ett mänskligt misstag begåtts och att flaskorna inte kollats. Samma sak gäller maten i restaurangen. Kul att personalen levererade!

Vi har valt att inte ha buffé då det lätt uppstår kö-bildning och trängsel, vilket skall undvikas under pandemin. Vi förstår att alla gäster har olika önskemål och smak och skickar frågan vidare till köket.

Terese

Enkelt spa, bastu med möjlighet till litet dopp i havet. Väldigt god mat! Fantastiskt läge precis vid havet! Rummet ok.
Vandringsleder på Koön (2,5 och 5 km) och färjan tar dig över till Marstrandsön.

Tack Lovisaha

Hej och tack för fin recension. Kul att ni hade en fin vistelse hos oss. Varmt välkomna åter. Med vänlig hälsning Terese

Väldigt bra service och prisvärt paket ”spa vid havet”. Vi hade med oss vår 4-månaders bebis så med tanke på barnförbud i spa’et blev det lite mindre spa’ande på det stora hela men vi var på det stora hela nöjda. Vi återkommer!

Tack johannaturesson
Terese Holmes, Marknadsföring på Marstrands Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej

Kul att ni besökte oss med vårt paket Spa Vid Havet. När bebisen är 4 år är han/hon välkommen till spa men tyvärr tillåter vi inte så pass små och unga barn som 4 månader.

Varmt välkomna åter.

Terese

Bra hotell med fina rum, sköna sängar, underbar utsikt, god mat, trevlig personal, spa och fantastisk utsikt mittemot Carlstens fästning på Marstrand. Det enda jag saknade var att det skulle finnas gröna växter i spa-delen. Annars var allt fantastiskt bra.

Tack IlseG35

Hej

Kul att ni besökte oss. Ändå roligare att ni hade en fin upplevelse.
Lustigt att nu nämner gröna växter i vårt spa, för vi håller på att uppdatera och byta ut just gröna växter. Så nästa gång du kommer skall det vara grönt och skönt.

Terese

Allt redan från start var perfekt. Rummet var klart tidigare så vi kunde checka in direkt när vi kom. Rummet ljust och fint. Frukosten som nu serveras vid bordet innehöll precis allt man kunde önska. Middagen på Ottos var riktigt vällagad och god. Gymmet var fräscht och väl utrustat med redskap och maskiner.

Tack carina70lind

Hej

Tack för din fina recension och att du tagit dig tid att skriva några rader om din upplevelse hos oss.
Vi blir jätteglada att vi träffat mitt i prick och uppskattar verkligen de fina orden.

Varmt välkommen åter.