3 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com216 US$
Travelocity216 US$
eDreams216 US$
CheapTickets216 US$
Hurb223 US$

Enkelt spa, bastu med möjlighet till litet dopp i havet. Väldigt god mat! Fantastiskt läge precis vid havet! Rummet ok.
Vandringsleder på Koön (2,5 och 5 km) och färjan tar dig över till Marstrandsön.

Tack Lovisaha
Terese Holmes, Marknadsföring på Marstrands Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Hej och tack för fin recension. Kul att ni hade en fin vistelse hos oss. Varmt välkomna åter. Med vänlig hälsning Terese

Väldigt bra service och prisvärt paket ”spa vid havet”. Vi hade med oss vår 4-månaders bebis så med tanke på barnförbud i spa’et blev det lite mindre spa’ande på det stora hela men vi var på det stora hela nöjda. Vi återkommer!

Tack johannaturesson
Terese Holmes, Marknadsföring på Marstrands Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Hej

Kul att ni besökte oss med vårt paket Spa Vid Havet. När bebisen är 4 år är han/hon välkommen till spa men tyvärr tillåter vi inte så pass små och unga barn som 4 månader.

Varmt välkomna åter.

Terese

Bra hotell med fina rum, sköna sängar, underbar utsikt, god mat, trevlig personal, spa och fantastisk utsikt mittemot Carlstens fästning på Marstrand. Det enda jag saknade var att det skulle finnas gröna växter i spa-delen. Annars var allt fantastiskt bra.

Tack IlseG35

Hej

Kul att ni besökte oss. Ändå roligare att ni hade en fin upplevelse.
Lustigt att nu nämner gröna växter i vårt spa, för vi håller på att uppdatera och byta ut just gröna växter. Så nästa gång du kommer skall det vara grönt och skönt.

Terese

Allt redan från start var perfekt. Rummet var klart tidigare så vi kunde checka in direkt när vi kom. Rummet ljust och fint. Frukosten som nu serveras vid bordet innehöll precis allt man kunde önska. Middagen på Ottos var riktigt vällagad och god. Gymmet var fräscht och väl utrustat med redskap och maskiner.

Tack carina70lind

Hej

Tack för din fina recension och att du tagit dig tid att skriva några rader om din upplevelse hos oss.
Vi blir jätteglada att vi träffat mitt i prick och uppskattar verkligen de fina orden.

Varmt välkommen åter.

Terese

Magi toppat med ett dopp i havet efter bastubad. Maten smakade lika gott som det var vackert för ögat. Smart, kreativ och klok lösning på en mycket god frukost i dessa covid-tider. En helhetsupplevelse helt enkelt.

Tack carinaodman

Hej

Åh vad glada vi blir av dina ord. När gästen blir glad, nöjd mår vi som allra bäst.
Kul att frukostkonceptet uppskattades. Varmt välkomna åter.