3 personer tittar på det här hotellet
Priceline289 US$
Travelocity289 US$
Hurb297 US$
Omdömet skrevs 20 maj 2021

Magi toppat med ett dopp i havet efter bastubad. Maten smakade lika gott som det var vackert för ögat. Smart, kreativ och klok lösning på en mycket god frukost i dessa covid-tider. En helhetsupplevelse helt enkelt.

Tack carinaodman
Terese Holmes, Marknadsföring på Marstrands Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej

Åh vad glada vi blir av dina ord. När gästen blir glad, nöjd mår vi som allra bäst.
Kul att frukostkonceptet uppskattades. Varmt välkomna åter.

Med vänlig hälsning

Omdömet skrevs 19 maj 2021

Tunet var bra . Trevlig personal som tog hand om oss . Vi hade tur med vädret . Bra promenad stråk runt hamnen . Spa avdelningen var trevlig . Mycket möjligheter för att vistelsen skulle bli bra . Tack än en gång .

Tack ahlbergmichael

Tack för fina ord och att ni valde att besöka oss. En fullpott värmer alltid extra skönt.
Varmt välkomna åter.

Hälsning Terese

Omdömet skrevs 18 maj 2021

Spaet var supertrevligt, bra att badtunnorna utomhus hade ganska höga väggar då det går en gångväg precis utanför spaet så att det finns en risk att man känner sig utstirrad i badtunnorna.

Trevligt restaurang, kan dock ha saknat en frukostbuffé (vet inte om de har det när det inte är Corona) men det kändes också otroligt lyxigt att bli serverad en tallrik med frukost vid bordet.

Rummet kändes dock, på sätt och vis, lite småsunkigt då det hade heltäckningsmatta. Rummet var dock helt och rent men det hade känts fräschare med någon typ av parkett eller likande. Och om man ska prata detaljer, saknade krokar för handdukar närmare handfatet (de satt mer vid duschen) och det var lite skralt med yta att ställa sina saker vid handfatet, fick ta upp och ner ur necessären istället för att plocka fram vid ankomst och plocka ner vid utcheckning.

Tack 828elinl

Hej
Tack för din fina recension och kul att ni besökte oss.
Vi har precis som du anar valt att servera vår frukost till gästens bord för att undvika trängsel under pandemin. Det har varit mycket uppskattat och jag vågar inte lova hur vi gör när pandemin har lugnat sig.

Vi har ett begränsat antal rum med heltäckningsmatta, övriga har parkett eller stengolv. Vi tar till oss din synpunkt om krokarna i badrummet och vem vet kanske det kommer upp en hylla vid handfatet i framtiden.

Varmt välkomna åter.

Hälsning

Omdömet skrevs 17 maj 2021

Vill tacka för en underbart dygn med all lyx man kan få när man inte har några krav och så ...lagom stort spa och olika bastur för rekreation ...testade den goa bastu-flotten med kall-bad ...och efter en skön natt en perfekt tilltagen frukosttalkrik som startar dagen go o glad

Tack blomman2000

Ojojojoj! Vad glada vi blir. Jättekul att vi skapat minnen åt dig som du bär med. Tack för de fina orden och att du tog dig tid att skriva. Och varmt välkommen åter så klart!

Hälsning Terese

Omdömet skrevs 17 maj 2021

Lite strul i restaurangen vid middagen i övrigt var vistelsen toppen. Maten var väldigt god.
Spat var härligt och servicen var mycket bra.
Jättegod serverad frukost med suveränt gott tång bröd.
Fantastiska omgivningar.

Tack stibbe-annelie
Terese Holmes, Marknadsföring på Marstrands Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 17 maj 2021

Hej
Jättekul att ni hade en upplevelse hos oss värd full pott. Tack och varmt välkommen åter.
Med vänlig hälsning