SPARA 9 US$
Kostnadsfri avbokning till den 21-06-25
Travelocity213 US$
Hurb219 US$

Spaet var supertrevligt, bra att badtunnorna utomhus hade ganska höga väggar då det går en gångväg precis utanför spaet så att det finns en risk att man känner sig utstirrad i badtunnorna.

Trevligt restaurang, kan dock ha saknat en frukostbuffé (vet inte om de har det när det inte är Corona) men det kändes också otroligt lyxigt att bli serverad en tallrik med frukost vid bordet.

Rummet kändes dock, på sätt och vis, lite småsunkigt då det hade heltäckningsmatta. Rummet var dock helt och rent men det hade känts fräschare med någon typ av parkett eller likande. Och om man ska prata detaljer, saknade krokar för handdukar närmare handfatet (de satt mer vid duschen) och det var lite skralt med yta att ställa sina saker vid handfatet, fick ta upp och ner ur necessären istället för att plocka fram vid ankomst och plocka ner vid utcheckning.

Tack 828elinl
Terese Holmes, Marknadsföring på Marstrands Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej
Tack för din fina recension och kul att ni besökte oss.
Vi har precis som du anar valt att servera vår frukost till gästens bord för att undvika trängsel under pandemin. Det har varit mycket uppskattat och jag vågar inte lova hur vi gör när pandemin har lugnat sig.

Vi har ett begränsat antal rum med heltäckningsmatta, övriga har parkett eller stengolv. Vi tar till oss din synpunkt om krokarna i badrummet och vem vet kanske det kommer upp en hylla vid handfatet i framtiden.

Varmt välkomna åter.

Hälsning

Terese

Vill tacka för en underbart dygn med all lyx man kan få när man inte har några krav och så ...lagom stort spa och olika bastur för rekreation ...testade den goa bastu-flotten med kall-bad ...och efter en skön natt en perfekt tilltagen frukosttalkrik som startar dagen go o glad

Tack blomman2000

Ojojojoj! Vad glada vi blir. Jättekul att vi skapat minnen åt dig som du bär med. Tack för de fina orden och att du tog dig tid att skriva. Och varmt välkommen åter så klart!

Hälsning Terese

Lite strul i restaurangen vid middagen i övrigt var vistelsen toppen. Maten var väldigt god.
Spat var härligt och servicen var mycket bra.
Jättegod serverad frukost med suveränt gott tång bröd.
Fantastiska omgivningar.

Tack stibbe-annelie
Terese Holmes, Marknadsföring på Marstrands Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej
Jättekul att ni hade en upplevelse hos oss värd full pott. Tack och varmt välkommen åter.

Terese

En mysig resa som började på hotellets spa, där det fanns mycket att ta del av men på lite yta. God tre rättersmiddag med trevlig personal. Bästa hotellfrukosten jag ätit. Fräscha rum. Enda nackdel var en otrevlig receptionist som tillsynes först hade ett trevligt beteende men när det va min tur ändrades det.

Tack mimmiolsson001

Hej

Tack för ditt fina omdöme och att ni hade det bra under er vistelse hos oss.
Vad gäller bemötandet i receptionen blir jag mindre glad. Alla våra gäster skall känna sig välkomna.

Terese

Vi gillade de fräscha rummen, läget, bastuflotten, matens & framförallt trevlig & tillmötesgående receptionspersonal. Vi återvänder gärna!
Se mer information & bilder & följ oss på Instagram @vandramedstil

Tack Jennymt76

Hej

Åh vad roligt att ni hade en sådan fantastiks upplevelse. Jättekul att läsa. och vilka fina bilder!
Tack för att du tagit dig tid att skriva och ta så fina bilder.
Varmt välkommen åter.