Travelocity
Orbitz.com
eDreams

Vill tacka för en underbart dygn med all lyx man kan få när man inte har några krav och så ...lagom stort spa och olika bastur för rekreation ...testade den goa bastu-flotten med kall-bad ...och efter en skön natt en perfekt tilltagen frukosttalkrik som startar dagen go o glad

Tack blomman2000
Terese Holmes, Marknadsföring på Marstrands Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Ojojojoj! Vad glada vi blir. Jättekul att vi skapat minnen åt dig som du bär med. Tack för de fina orden och att du tog dig tid att skriva. Och varmt välkommen åter så klart!

Hälsning Terese

Lite strul i restaurangen vid middagen i övrigt var vistelsen toppen. Maten var väldigt god.
Spat var härligt och servicen var mycket bra.
Jättegod serverad frukost med suveränt gott tång bröd.
Fantastiska omgivningar.

Tack stibbe-annelie
Terese Holmes, Marknadsföring på Marstrands Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej
Jättekul att ni hade en upplevelse hos oss värd full pott. Tack och varmt välkommen åter.

Terese

En mysig resa som började på hotellets spa, där det fanns mycket att ta del av men på lite yta. God tre rättersmiddag med trevlig personal. Bästa hotellfrukosten jag ätit. Fräscha rum. Enda nackdel var en otrevlig receptionist som tillsynes först hade ett trevligt beteende men när det va min tur ändrades det.

Tack mimmiolsson001

Hej

Tack för ditt fina omdöme och att ni hade det bra under er vistelse hos oss.
Vad gäller bemötandet i receptionen blir jag mindre glad. Alla våra gäster skall känna sig välkomna.

Terese

Vi gillade de fräscha rummen, läget, bastuflotten, matens & framförallt trevlig & tillmötesgående receptionspersonal. Vi återvänder gärna!
Se mer information & bilder & följ oss på Instagram @vandramedstil

Tack Jennymt76

Hej

Åh vad roligt att ni hade en sådan fantastiks upplevelse. Jättekul att läsa. och vilka fina bilder!
Tack för att du tagit dig tid att skriva och ta så fina bilder.
Varmt välkommen åter.

Terese

God frukost & mysig bastuflotte. Sköna sängar! Lite tråkigt att inte få välja middag från a la carten och spat inomhus kunde behöva renoveras. Vi fick dessvärre lite badhus-känsla där inne då inredningen var ganska tråkig och poolerna skilde sig inte nämnvärt åt. Badtunnorna utomhus var dock kanon.

Tack ew212021

Hej

Här var det blandat. När man bokar ett paket där middag ingår har vi komponerat en meny för att ge gästen en helhetsupplevelse. Om det är något på menyn som man absolut inte kan äta eller är allergisk mot kan man på plats fråga om alternativ.

Vårt spa är designat med Bohuslän i åtanke. Granit, drivved och salt. Vår stora pool har både cobra-vattenfall och jetström att simma emot medan våra två mindre pooler har variation på bubblor. Vi håller med om att badtunnorna utomhus är en full-poängare.

Tack för omdömet och varmt välkommen åter.