Vi ser att du anvÀnder en webblÀsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske dÀrför inte visas som den ska.Vi stöder följande webblÀsare:
De lÀgsta priserna för din vistelse
Kostnadsfri avbokning till den 21-07-02
Booking.com287 US$
Travelocity288 US$
Hurb297 US$
Priserna tillhandahÄlls av vÄra partner och Äterspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som vÄra partner kÀnner till. Mer information finns hos vÄra partner.
SÄ hÀr pÄverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i nÀrheten
ResenÀrstyp
Tid pÄ Äret
SprÄkAlla sprÄk
Fler sprÄk
LÀs vad resenÀrer sÀger:
26–31 av 2 355 omdömen
Omdömet skrevs 17 maj 2021

Lite strul i restaurangen vid middagen i övrigt var vistelsen toppen. Maten var vÀldigt god.
Spat var hÀrligt och servicen var mycket bra.
JÀttegod serverad frukost med suverÀnt gott tÄng bröd.
Fantastiska omgivningar.

Tack stibbe-annelie
Detta Àr ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Terese Holmes, Marknadsföring pÄ Marstrands Havshotell, svarade pÄ det hÀr omdömetSvarade 17 maj 2021

Hej
JÀttekul att ni hade en upplevelse hos oss vÀrd full pott. Tack och varmt vÀlkommen Äter.

Rapportera svaret som olÀmpligt
Detta Àr det subjektiva svaret frÄn en representant för företaget och inte frÄn TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 17 maj 2021

En mysig resa som började pÄ hotellets spa, dÀr det fanns mycket att ta del av men pÄ lite yta. God tre rÀttersmiddag med trevlig personal. BÀsta hotellfrukosten jag Àtit. FrÀscha rum. Enda nackdel var en otrevlig receptionist som tillsynes först hade ett trevligt beteende men nÀr det va min tur Àndrades det.

Restyp: Reste med vÀnner
Tack mimmiolsson001

Hej

Tack för ditt fina omdöme och att ni hade det bra under er vistelse hos oss.
Vad gÀller bemötandet i receptionen blir jag mindre glad. Alla vÄra gÀster skall kÀnna sig vÀlkomna.

Omdömet skrevs 15 maj 2021 frÄn mobil enhet

Vi gillade de frÀscha rummen, lÀget, bastuflotten, matens & framförallt trevlig & tillmötesgÄende receptionspersonal. Vi ÄtervÀnder gÀrna!
Se mer information & bilder & följ oss pÄ Instagram @vandramedstil

Restyp: Reste med vÀnner
Tack Jennymt76

Hej

Åh vad roligt att ni hade en sĂ„dan fantastiks upplevelse. JĂ€ttekul att lĂ€sa. och vilka fina bilder!
Tack för att du tagit dig tid att skriva och ta sÄ fina bilder.
Varmt vÀlkommen Äter.

Omdömet skrevs 15 maj 2021

God frukost & mysig bastuflotte. Sköna sÀngar! Lite trÄkigt att inte fÄ vÀlja middag frÄn a la carten och spat inomhus kunde behöva renoveras. Vi fick dessvÀrre lite badhus-kÀnsla dÀr inne dÄ inredningen var ganska trÄkig och poolerna skilde sig inte nÀmnvÀrt Ät. Badtunnorna utomhus var dock kanon.

Tack ew212021

Hej

HÀr var det blandat. NÀr man bokar ett paket dÀr middag ingÄr har vi komponerat en meny för att ge gÀsten en helhetsupplevelse. Om det Àr nÄgot pÄ menyn som man absolut inte kan Àta eller Àr allergisk mot kan man pÄ plats frÄga om alternativ.

VÄrt spa Àr designat med BohuslÀn i Ätanke. Granit, drivved och salt. VÄr stora pool har bÄde cobra-vattenfall och jetström att simma emot medan vÄra tvÄ mindre pooler har variation pÄ bubblor. Vi hÄller med om att badtunnorna utomhus Àr en full-poÀngare.

Tack för omdömet och varmt vÀlkommen Äter.

Omdömet skrevs 14 maj 2021

UtmÀrkt service hela vÀgen. Spa- upplevelsen var Ànnu bÀttre denna gÄng. Bastuflotten var hÀrlig och ett dopp i havet var svalkande. God mat och dryck i restaurangen. Lyxigt med att fÄ frukosten serverad vid bordet. BÀsta Spa-hotellet hittills!

Tack maryiphone5

Hej!
Full pott! Det Àr alltid lika vÀrmande nÀr vi lyckas leverera en fantastisk upplevelse till vÄra gÀster. Tack för att du tog dig tid att skriva om denna hÀr. Vi önskar dig varmt vÀlkommen Äter.