2 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com253 US$
Orbitz.com253 US$
eDreams251 US$
Travelocity253 US$
Hurb259 US$
Omdömet skrevs 17 maj 2021

En mysig resa som började på hotellets spa, där det fanns mycket att ta del av men på lite yta. God tre rättersmiddag med trevlig personal. Bästa hotellfrukosten jag ätit. Fräscha rum. Enda nackdel var en otrevlig receptionist som tillsynes först hade ett trevligt beteende men när det va min tur ändrades det.

Tack mimmiolsson001
Terese Holmes, Marknadsföring på Marstrands Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 17 maj 2021

Hej

Tack för ditt fina omdöme och att ni hade det bra under er vistelse hos oss.
Vad gäller bemötandet i receptionen blir jag mindre glad. Alla våra gäster skall känna sig välkomna.

Omdömet skrevs 15 maj 2021 från mobil enhet

Vi gillade de fräscha rummen, läget, bastuflotten, matens & framförallt trevlig & tillmötesgående receptionspersonal. Vi återvänder gärna!
Se mer information & bilder & följ oss på Instagram @vandramedstil

Tack Jennymt76

Hej

Åh vad roligt att ni hade en sådan fantastiks upplevelse. Jättekul att läsa. och vilka fina bilder!
Tack för att du tagit dig tid att skriva och ta så fina bilder.
Varmt välkommen åter.

Omdömet skrevs 15 maj 2021

God frukost & mysig bastuflotte. Sköna sängar! Lite tråkigt att inte få välja middag från a la carten och spat inomhus kunde behöva renoveras. Vi fick dessvärre lite badhus-känsla där inne då inredningen var ganska tråkig och poolerna skilde sig inte nämnvärt åt. Badtunnorna utomhus var dock kanon.

Tack ew212021

Hej

Här var det blandat. När man bokar ett paket där middag ingår har vi komponerat en meny för att ge gästen en helhetsupplevelse. Om det är något på menyn som man absolut inte kan äta eller är allergisk mot kan man på plats fråga om alternativ.

Vårt spa är designat med Bohuslän i åtanke. Granit, drivved och salt. Vår stora pool har både cobra-vattenfall och jetström att simma emot medan våra två mindre pooler har variation på bubblor. Vi håller med om att badtunnorna utomhus är en full-poängare.

Tack för omdömet och varmt välkommen åter.

Omdömet skrevs 14 maj 2021

Utmärkt service hela vägen. Spa- upplevelsen var ännu bättre denna gång. Bastuflotten var härlig och ett dopp i havet var svalkande. God mat och dryck i restaurangen. Lyxigt med att få frukosten serverad vid bordet. Bästa Spa-hotellet hittills!

Tack maryiphone5

Hej!
Full pott! Det är alltid lika värmande när vi lyckas leverera en fantastisk upplevelse till våra gäster. Tack för att du tog dig tid att skriva om denna här. Vi önskar dig varmt välkommen åter.

Omdömet skrevs 14 maj 2021

Jättefin utsikt , mysigt spa. Rummet & frukosten var jättebra. Dock otrevlig blond receptionist som inte fick oss att känna oss välkomna. Tittade på oss konstigt & hade en konstig ton när hon pratade med oss

Tack swebocka1994

Hej
Kul att ni trivdes hos oss och att rum, frukost och spa var till belåtenhet.
Alla våra gäster skall känna sig välkomna och sedda. Om vi inte lyckats leverera den känslan så har vi inte lyckats hela vägen.
Vi tar och pratar med berörd person.
Önskar er varmt välkomna åter.

Hälsning