Travelocity
Orbitz.com
eDreams

Jättefin utsikt , mysigt spa. Rummet & frukosten var jättebra. Dock otrevlig blond receptionist som inte fick oss att känna oss välkomna. Tittade på oss konstigt & hade en konstig ton när hon pratade med oss

Tack swebocka1994
Terese Holmes, Marknadsföring på Marstrands Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej
Kul att ni trivdes hos oss och att rum, frukost och spa var till belåtenhet.
Alla våra gäster skall känna sig välkomna och sedda. Om vi inte lyckats leverera den känslan så har vi inte lyckats hela vägen.
Vi tar och pratar med berörd person.
Önskar er varmt välkomna åter.

Hälsning

Terese

Rummen var okej. Vi bodde där två nätter men rummen städades aldrig under vistelsen. En i sällskapet hade specialkost men det var inga problem. Fick med en glutenfri äppemuffins i picknickkorgen och det var den godaste glutenfria kaka som han hade smakat. Stort tack till bagarna. Väldigt god mat för övrigt också.

Tack BirgittaP43

Hej
Tack för dina fina ord och kul att den glutenfria muffinsen var den godaste han smakat! Vi framför genaste detta till vårt bageri!
Att rummet inte städas om gästen inte ber om det under en vistelse längre än en natt skall du ha fått information om. Det är en miss från vår sida. Jag tar upp detta med berörd avdelning.
Önskar er varmt välkomna åter.

Terese

Vi hade önskat under fliken “önskemål” ett rum med utsikt. Vi fick ett rum där utsikten var rakt in i en vägg. Rummet var rätt slitet och väldigt enkelt för 1995:- . Hotellet var allt annant är fullt .... Frukosten var grymt bra . Men pga rum kvalite så bokar vi nog inte igen.

1  Tack 742fredrik
Terese Holmes, Marknadsföring på Marstrands Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade för 5 veckor sedan

Hej Fredrik,

Tråkigt att vi inte levde upp till era förväntningar.

Jag vill bara informera om att vårt hotell var fullt i lördags då vi i nu läget inte kan sälja alla våra 144 rum för att vi måste hålla oss inom restriktionerna satta av FHM och regeringen.

Jag lyfter din åsikt angående standarden på rummet med berörda personer och hoppas trots allt att få välkomna er åter någon gång i framtiden.

Med vänlig hälsning Terese

Underbara dagar hos er. Bra avstånd vid måltiderna , där det serverades väldigt god mat, lagom med folk i spadelen och härliga sängar på rummet. Vi hade tur och fick ett rum med utsikt mot Marstrandsön, och att vakna upp till den utsikten!

Tack evamarting

Hej

Kul att får läsa din recension. Utsikten är något alldeles speciellt. Tack för din fina recension och varmt välkommen åter.

Omdömet skrevs 8 maj 2021

Trevligt som vanligt - men som vanligt mkt osköna skumgummi kuddar och att de glömt tömma papperskorgen från bajsblöjor !!!

(Varför måste man min ha 200 tecken för att kunna skicka en bedömning, helt sjukt..... !!!)

Tack Gunnar1000000

Hej Gunnar,

Tack för din feedback. Det skall inte vara ostädat på rummet när en gäst checkar in. Punkt. Berörd personal kommer informeras omedelbart.

Skall ta upp din kommentar angående kuddarna.

Sist men inte minst, så kan jag inte svara på varför det är tvång på 200 tecken. :-)