Fantastisk mat, och fräsch fika till konferensen. Bra lokaler, fantastisk utsikt! Bra ordnat i dessa pandemitider med frukostservering vid bordet med generös frukosttallrik. Trevlig personal, och man känner sig omhändertagen! Inget att klaga på :)

Tack annalakeorell

Fantastisk personal som möter upp i receptionen. Trots lite trångt utrymme framför disken så hanteras varje gäst med personligt bemötande. Första intrycket så värdefullt. Fint ordnat SPA med mysig omgivning att njuta av. Mkt bra ordnad frukost trots dessa tider, personalen jobbade hårt för alla vi som valt att komma lite sent på morgonen. Extra stjärna för bacon och äggröran var mumma!

Tack maggra64

Vi hade en jättebra konferens med en helt perfekt inramning.
Bemötande: Helt igenom proffesionellt,vänlig och tillmötesgående personal över hela linjen.
Maten: God och vällagad. Rummen: Rena och fina bra sängar. SPA: Mysig fin miljö perfekt för några timmars avkoppling. Hela paketet var prisvärt. Jag kan verkligen rekomendera Marstrands Havshotell för en konferensvistelse.

Tack evamargarandersson

Fint och fräscht överallt. Sköna sängar. Spa avdelningen var bra. Utsikten när man satt i badtunnorna var fantastisk.
Trevlig personal med ett bra bemötande.
Maten var god och frukosten var det inget att klaga på.

Tack zoulmar

Trevlig personal och god service. Fantastisk miljö och avslappnad stämning. Bra konferensmiljö. Bastu och havsbad som var underbart. Kanske att man kunde fått välja på någon annan öl till baden och bastun...

Tack W1245GRinfo