Vi hade två dagars konferens hos Marstrands Havshotell. Läget vid havet och standarden på anläggningen är toppen. Vi fick fin service, maten var god, konferensrummet och spa fina och vi fick hjälp med personliga önskemål. Vi är mycket nöjda!

Restyp: Reste i arbetet
Tack annaS9891UQ

Vi stannade 2 nätter på hotellet. Vi åt middag i deras restaurang Ottos och fick äta en riktigt fin trerätters middag. Hotellet ligger precis vid färjeläget så det var enkelt att ta sig över till Marstrandsön för att utforska Carlstens fästning. Spaavdelningen på hotellet var väldigt trevligt med många olika möjligheter till avkoppling.

Tack 484andreasi

Ett härligt hotell med fint spa och fantastiskt trevlig personal. Fin spa anläggning och väldigt god mat.
Dessutom väl anpassat efter dagens Covid19 bekymmer, som man tar på stort allvar. Fin frukost serverad vid bordet.

Tack matsgkarlsson

Helt ok helg ,dock lite strul med betalningen i ottos kök på fredagskvällen, ett smärre räknefel från personalen. Vid middagen kl 18 på lördagen kom vi först till restaurangen och blev anvisade ett bord. Då vi var de enda gästerna önskade vi att byta bord till ett med utsikt över vattnet. Det fanns ett antal bord för två personer att välja på då vi var första gästerna. Detta visade sig vara sjukt svårt och komplicerat enligt hovmästaren.

Vi hinner sitta i 5 minuter när ett par dyker upp som tydligen känner hovmästaren eftersom hovmästaren säger "självklart ska ordna ett fint bord åt er genast" Detta sägs så högt att det inte undgår någon. Det finns två alternativ 1. Det tillkommande paret lider av svårt hörselnedsättning .
2. Man gör skillnad på folk och folk på Ottos kök.

Tack annoulf

Bra underbart god mat och trevlig personal. Avkopplande och lugnt i SPA. Funktionella rum. Bra ordnat med parkering. Fantastik frukost i coronatider. Ordentligt med badlakan och badrockar. Saknade bättre gym bara

Tack kents166