Omdömet skrevs 31 juli 2020

Väldigt nöjd.
Maten va utsökt, bra gjort med frukosten dessa tider, dock lite trångt bland borden, i dessa tider.
Saknade dock lite skubb o lotion i duscharna el på rummet. Tillhör ju spa lite.
Tycker inte man skall behöva köpa till det.

Tack marieo390
Daniel Svensson, Hotelldirektör på Marstrands Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2020

Stort tack för ert underbara omdöme, det värmer verkligen!

Jag önskar er en fortsatt härlig sommar och varmt välkomna tillbaka till oss snart igen!

Omdömet skrevs 30 juli 2020

+ Bra spa, mycket bra mat i restaurangen, toppenläge!
- Svårt att hitta parkering, fanns ingen ledig på hotellets egna del(Dock hittade vi en billigare parkering 200m bort).
Vi bodde i ”nya delen” och då var vi tvungna att gå igenom restaurangen till och från spat vilket kändes mycket konstigt..
Vi fick påminna om våran lunch som vi beställt då vi blev bortglömda.
Ej Corona-vänligt vid frukosten. Fulla bord med disk som skapade köer, fick vänta länge innan vi fick hjälp att få ett bord.

Tack emiliaa32020

Hej Emilia,

Stort tack för ert fina omdöme, det betyder mycket för oss!

Jag vill bara kommentera när det gäller rummen i den nya delen, man behöver absolut inte gå genom restaureringen utan det finns en väg från receptionen/spa till hotelldelen på våning 2, jag ska se över skyltningen av denna.

Vi har anpassat vårt frukostkoncept till den rådande pandemin och har valt att gå längre än många andra hotell och serverar därför frukosten vids bordet, däremot kan det bli många människor samtidigt om alla gäster väljer att gå till till frukostmatsalen vid samma tid vilket verkar ha hänt när ni besökte oss och detta beklagar jag.

Omdömet skrevs 30 juli 2020

Fick tillgång till spaet tidigare när vi frågade. Bra mat. Kunde byta till kött på sommarpaketet för en liten summa. De som drar ner betyget är att de inte fanns salt till fötterna i spaet. De fick en köpa till för 198 kr.

Tack izmra

Stort tack för ert fantastiska omdöme, det betyder mycket för oss!

Bra service. God mat.
Spa helt ok. Däremot sätt upp skyltar att vilstolar inte får bokas. Folk lägger sin rock i en stol och är sen borta 45 min. Alt fler vilstolar.
Städning på rum var något undermålig. Smutsiga glas och dammiga bänkar. Ingen avspritning där inte.
Totalt sett en bra upplevelse.

Tack Tommylkpg

Hej Tommy, stort tack för ert fina omdöme!

Vi tar med oss era tankar kring ”bokning av vilstolar”

Omdömet skrevs 30 juli 2020

Hit åker vi gärna igen, spa var helt otrolig skönt samt personal, bemötande var helt okej samt en trevlig miljö i eran fastighet och gymmet var fint, det som eventuellt kan påpekas var att det blåste kallt från fläkten på rummet, ni ligger så fint placerad med den fina miljö runt omkring hotellet, parkeringen kan kanske ges lite mer info då det var lite små skyltar som visar vad du kan stå med bilen. ni har lyckas bra med analt hotell gäster nu när det är Corona tider, jag kommer att rekommendera er för vänner och bekanta samt företag, maten var god samt personal i restaurangen var mycket trevliga, det är något jag rekommendera de som kommer till er att boka in vi deras vistelse, rummet var väl städa och trivsamt att vara i då vädret var lite sämre vid våran vistelses, dock att tillägga att vädret styr vi ej över som tur är, men då är det skönt med en behaglig inomhus vistelse, nu har jag inget mer att tillägg s¨det får bli utfyllnads ord dock tycker jag att ni kan minska ner de 200st ord som behövs för att ge ett omdöme, för många kan det vara rätt många ord för att ge ett snabbt svar och ett bra omdöme, det bör inte ligga till hotellets nackdel att man får skriva rätt mycket för att komma upp i dessa ord vilket jag börjar känna av nu då jag inte har så mycket mer att tillägga men måste fortsätta att skriva så det blir en grön bock i den runda ring så jag kan skicka in mitt omdöme som borde ta ca 2 min men nu är uppe i ca 8min då jag är lite långsammare på att skriva, och rätt kortfattade att ge ett uttryck för något, så ha en fortsatt trevlig sommar och ta hand om varandra,

Tack anders277

Stort tack för ert fantastiska omdöme, det betyder mycket för oss!