Omdömet skrevs 29 juli 2020

Hotellet har alla förutsättningar för att vara utmärkt men utlovar mer än vad det håller. Trots att vi valde ett dyrare rum så blev utsikten parkeringen... jovisst var där delvis havsutsikt men långt bortom asfalten o bilarna... Inte heller fanns det parkering och man kunde inte reservera för kommande dagar.. 220kr per dygn fick vi betala för allmän parkering. Spa och restaurang levde upp till förväntningarna.

Tack OnAir67666391242
Daniel Svensson, Hotelldirektör på Marstrands Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2020

Stort tack för ert fina omdömde!

När det gäller våra rumskategorier så får man välja Hamnrum med terass om man vill ha ograverad utsikt över hamnen.
Tyvärr har vi inte parkeringsplatser åt alla gäster och det är extra svårt att få plats i år när de flesta väljer bort kollektivtrafiken pga Covid -19

Jag önskar er en fortsatt härlig sommar och varmt välkomna tillbaka till oss snart igen!

Omdömet skrevs 29 juli 2020

Vi är nöjda med det mesta. Frukosten var fräsch och god. Underbar utsikt till Marstrand och 100 m till badplats. Trevlig och välkomnande personal.
Restaurangens mat var god och vällagad, ganska dyrt dock. Lite småslitet på vissa ställen vilket drog ner betyget. Överlag är vi väldigt nöjda med helhetsupplevelsen.

Tack louiseloven

Stort tack för ert fina omdöme, det betyder mycket för oss!

Omdömet skrevs 29 juli 2020

Behaglig vistelse vid havsbandet. Nära till Göteborg och nära till härliga bad. Trevlig shopping både på Koön och Marstrandsön.
Just i år långa köer till färjan över till Marstrand. Det mesta är dyrt, tänker mat och dryck. På havshotellet och i omgivningen.

Restyp: Reste ensam
Tack annikanilss0n

Stort tack för ert fina omdöme, det värmer verkligen!

Omdömet skrevs 29 juli 2020

Vår upplevelse var helt ok. Vi skulle fira högtidsdag 15pers så det var en viktig dag för oss. Incheckningen strulade lite, vi fick inte det rum vi betalt för (dock fick vi pengar tillbaka för uppgrad)
Ett av rummen var inte iordningställt med extra bäddar. Ok, service, ok mat.
Kan tänka mig ett besök till för en andra chans.

Tack Nilsbokarin

Hej!

Stort tack för ert fina omdöme och stort tack för att ni är beredda att ge oss en ny chans trots lite småstrul vid er bokning, maila gärna mig direkt på (daniel@marstrands.se) så ska jag ordna till något riktigt bra när ni vill besöka oss igen.

Soliga hälsningar Daniel

Omdömet skrevs 29 juli 2020

Fina moderna rum med sköna sängar. Hade rum mot Marstrand och njöt av båtlivet från terrassen. Supertrevlig personal och bra restaurang.Fint spa, synd för oss morgonpigga bastuflotten öppnade först kl. 09.00. Städningen var lite ojämn dag. Kommer gärna tillbaka

Tack agneta19

Stort tack för ert fantastiska omdöme, det betyder mycket för oss!

Soliga hälsningar Daniel