Omdömet skrevs 21 februari 2020

Fint hotellrum, dålig service i restaurang, fick vänta 10 minuter innan vi fick ett bord trots bokning, sedan glömde dem bort oss, så vi fick inte maten inom 40 minuter. Dock blev vi kompenserade, men det var ingen trevlig personal. Spaet väldigt högljutt & mer ”fest” än spa.

Tack amandsl2020
Omdömet skrevs 21 februari 2020

Mysigt havshotell. Dock dålig service i restaurangen, dem glömde bort vår middag 40 minuter. Stort spa men lite att ”göra” Köpte en spa ritual för 300 spänn som inte var speciellt värd. Annars bra & fina rum.

Tack Hellstrom98
Omdömet skrevs 20 februari 2020

Vi hade ett jättefint dygn när vi åkte hela familjen under lovveckan. Fint välkomnande till barnen med en liten gåva. Mysigt i spat med lugn och ro. Bra med ett aktivitetsrum för barnen. Lagom buffé till barnen. Önskade möjligen lite roligare ”vuxenmat” (Vilket var det enda minuset under vistelsen) fint med bio för barnen på kvällen! Allt superbra arrangerat!

Tack olssonlind
Omdömet skrevs 20 februari 2020

Bodde i nya delen av hotellet. Eftersom man inte längre har handfat i toalett/duschytan hade det varit fräsch och hygieniskt om det sattes upp en handdesinfektionspump istället. Känns väldigt ofräscht att ta i handtagen efter toabesök ..
Hade varit trevligt om bubblet och läsken i rummen var kylda, kanske installera en liten kyl. Vi såg fram att ta ett glas i rummet när vi kom upp men då vi upptäckte att drycken var varma och vi orkade inte gå ner till receptionen för att få den utbytt (plus att det var en lång kö när vi checkade in) så blev det ingen tyvärr.
Mycket nöjd med servicen som ficks av reception, spa & restaurang personalen.
Hade varit r

Rumstips: Kommer att önska bli inbokad på gamla delen nästa gång så länge som dessa är utrustade med handfat i toalett/duschytan
Tack danielaneves2020
Omdömet skrevs 19 februari 2020

Utmärkt Spa med genomtänkt atmosfär och trivsam miljö. Trevlig personal, fantastisk frukostbuffé och delikat mat på kvällen!
Marstrands Havshotell är väl värt ett besök, vi kommer gärna åter vid tillfälle.

Tack socjosefsson