Omdömet skrevs 31 januari 2020

Mycket bra och trevligt. Dock tyckte vi inte att maten var så god på lunchen och kvällen. För mycket konstiga smaker och upplägg, man såg liksom inte vad det var man åt...
SPA-avdelningen var dock över förväntan- riktigt trevlig och gott om plats

Restyp: Reste i arbetet
Tack ulrika2rnblom
Omdömet skrevs 31 januari 2020

Otroligt trevlig och serviceminded personal, fina rum, härligt SPA och fantastiskt god mat. Vi bastade i bastuboden och badade i det kalla vattnet. Jag har varit för ett tiotal gånger och kommer självklart att åka dit igen.

Rumstips: Välj gärna ett på våning 3 med havsutsikt.
Tack CamillaH1184
Omdömet skrevs 28 januari 2020

Toppen på alla vis. Bäst❣️ Bra mottagande, uppvaktning på rummet, bra mottagande i receptionen, bra spabehandling, underbar skaldjursplateau. Proffsig musiker vid flygeln. Underbar frukost o flexibelt, allt. Super❣️

Rumstips: Tala med dem på tel
Tack Trek100397
Omdömet skrevs 28 januari 2020

Har besökt hotellet flertalet gånger men denna upplevelse blev inte lika bra. Seg återkoppling och fick fråga efter bokningsbekräftelse som missades både vid bokningen och ombokningen. Fick aldrig svar och hjälp gällande bordsbokningen på restaurangen så fick boka bord själv via restaurangen. Stressande med Spa tiden då man fick checka in först 15 och spa tiden var 15-17.30. Känslan blev att nu efter sista besöket ser vi oss om efter ett annat spa, vilket samtidigt känns tråkigt då hotell och spa avdelning är väldigt trevligt.

Tack arenblad
Omdömet skrevs 28 januari 2020

Jättebra hundhotell, kände inga som helst besvär med hunden som var med. Filt, vattenskål och hundgodis på rummet. Bra och nära utgång för hund, slapp gå genom receptionen varje gång. Frukosten var helt ok.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack atellnor