• Gratis frukost
Soldathotellet(Marstrand)
Stenungsbaden Yacht Club(Stenungsund)
Stenungsbaden
Kostnadsfri avbokning till den 27/07
Boka nu, betala på plats
Rabattmeddelande! 21 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 21 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 164 US$/natt.

• Restaurang
Kostnadsfri avbokning till den 28/07
Elisero Hotell(Göteborg)
  • Restaurang
Rabattmeddelande! 25 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 25 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 91 US$/natt.

Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Trevlig reception utan mandat.
Fick ett rum på 3 våningen precis under ventilationstrumman så i vårt rum lät det som två centrifuger stod på hela vår vistelse. Vi klagade men fick ingen respons mer än att hövdingen skall ringa oss.

Stackars personal, utan mandat att kompensera.

Dåligt städade rum med gardiner som hänger på sniskan. Eftersatt skötsel i hela hotellet. Maten är inte bra så åk över till Marstrand om ni vill ha klass på maten.

Personalen i restaurangen verkar vara på arbetsträning. Dessa har ingen plats på ett hotell i Sveriges vackraste stad. Vi får hoppas på den nya ombyggnaden men jag är tveksam.

Bodde här: april 2018, reste som ett par
1  Tack mariaE6932AX
Daniel S, Hotelldirektör på Marstrands Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 19 april 2018

Hej Maria!

Jättetråkigt att ni inte upplevde att vi levererade den känsla och klass ni förväntat er, det stämmer inte alls att mina kollegor saknar mandat då jag litar helt och fullt deras omdöme, mina kollegor är fantastiska!
Här har det helt enkelt blivit ett stort missförstånd som jag ber väldigt mycket om ursäkt för.
Däremot kunde mina kollegor inte göra något åt problemet på plats eftersom det var en luftvärmepump som krånglade, ni borde dock självklart fått en återkoppling efteråt.

Jag tar med mig alla dina tankar till vårt kvalitetsarbete, eftersom jag inte har några kontaktuppgifter till er så får ni gärna återkomma till mig så ska vi hitta på något riktigt bra nästa ni avser att besöka Marstrand, jag nås på (daniel@marstrands.se)

Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Vi har varit två ggr på spa på Marstrands Havshotell och sovit över. Alltid supernöjda! Lagom stort spa och inte för mkt folk de gånger vi varit där. Generöst att vi fått nyttja spa på morgonen efter också! Bra frukost! Bra service och fräscht!

Bodde här: april 2018, reste som ett par
Tack Isabl J
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Mycket bra konferens anläggning. Bra mat och härlig spa avdelning. Bra sängar och fina områden till morgonpromenaden. Finns även utrymme till ev utställning av tex bilar m.m. Vi valde konferensrummet Växthuset. Rekommenderas!

Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack Kareby_Bil
Daniel S, Hotelldirektör på Marstrands Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 31 mars 2018

Stort tack för ert fina omdöme, det värmer verkligen!

Varmt välkommen tillbaka snart igen!

Omdömet skrevs 29 mars 2018

Mycket bra hotell med bra mat i restaurangen. Rummen upplevs som lite spartanska. Jag hade otur att få utsikt mot bakgården. Ingen vidare utsikt. Spa är bra med varma tunnor ute och bra bastu. Bubbelbad utomhus hade lyft det ytterligare.

Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack Henrik N

Hej Henrik!

Tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket.

Till nästa gång vill vi rekommendera att ni kikar på vår hemsida och tittar på de olika rumskategorierna så att ni blir garanterade havsutsikt om det är viktigt för ert besök.
Till hösten kommer vi desutom att öppna upp 46 nya hotellrum med r8ktigt fin vy över Marstrand så håll er uppdaterade på allt spännande som händer hos oss,

Varmt välkommen tillbaka till havet!

Omdömet skrevs 28 mars 2018

Vi var mycket nöjda!
Mycket trevlig spaavdelning med härliga utomhusbadkar, bastu och havsbad.
Fräscha rum och sköna sängar samt mycket vänlig personal.
Frukosten är trevligt upplagd, innehållsrik och fantastisk!

Bodde här: juni 2017
Tack johanandmarie

Hej på er!

Stort tack för ert fantastiska omdöme, det betyder mycket för oss!

Varmt välkomna tillbaka snart igen!