Öppet i dag: 00:00 - 23:59
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Rolig upplevelse till havs!

Superhärlig tur till sjöss med Fiskahummer.nu! Janne som var kapten var väldigt trevlig och ... läs mer

Omdömet skrevs 15 augusti 2022

Omdömet skrevs 7 oktober 2021
thereseb983
Borås, Sverige
Läs alla 13 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Omdömet skrevs 15 augusti 2022 från mobil enhet

Superhärlig tur till sjöss med Fiskahummer.nu!
Janne som var kapten var väldigt trevlig och kunnig- vi fick testa att hålla i krabborna vilket var superkul! Kan varmt rekommenderas under ett besök på västkusten!

Datum för upplevelsen: augusti 2022
Tack swedishadventurer
Omdömet skrevs 7 oktober 2021

Jag vet inte vart jag ska börja med hur nöjda vi är med den här upplevelsen! Allting har flutit på helt friktionsfritt sedan första kontakten med Janne. Vi hade vår dotter på tre år med oss och allting fanns förberett för det - flytväst, egen fika till henne och barnanpassad mat till skaldjursmiddagen till kvällen.

Efter en underbar tur till havs med kompetent sjöbesättning fick vi till kvällningen bege oss till Janne och Amelias sjöbod. Här var Amelia i full gång med att ordna vår mat, och Janne förberedde grytan till att koka våra dagsfärska humrar i. Idyllisk miljö med vita dukar, kandelabrar och hamnen precis utanför.

Till kvällen fick vi avnjuta en skaldjursbuffé utan dess like i en otroligt varm och familjär atmosfär. Ostron, musslor, krabba, kräftor och givetvis hummer. Med pajer, bröd ost och aioli och sedan Amelias egna ljuvliga äggost till dessert.

Efter middagen gick vi de knappa hundra metrarna hem till Marstrands Havshotell där Janne ordnat rum åt oss. Detta ingick i paketpriset med hummerfiske, skaldjursmiddag och 2 x övernattning med spa. En otroligt prisvärd upplevelse och minnen för livet. Jag kan inte rekommendera detta tillräckligt.

Datum för upplevelsen: oktober 2021
Tack thereseb983
Omdömet skrevs 10 oktober 2020 från mobil enhet

En superhärlig tur. Janne var otroligt duktig och bjöd på både fint fiske och mycket information! Kändes genuint och vi fick både hummer och krabba.

Datum för upplevelsen: oktober 2020
Tack lisaeT120KE
Omdömet skrevs 6 oktober 2020 från mobil enhet

Allt från förfrågan gällande hummer fisket till vi kom på plats var personligt och trevligt. Spännande såklart att åka ut att fiska och få vara delaktig i allt. Att få upp många humrar var en bonus. Rekommenderas !!!!

Datum för upplevelsen: oktober 2020
2  Tack MariaN757
Omdömet skrevs 1 oktober 2020

Ett hummerfiske över förväntan!
Det blev en superhärlig tur med hela familjen där alla hjälpte till. Trevlig, lugn skeppare/ värd som tog hand om oss och hade mycket matnyttig information att berätta om hummern. Tryggt & säkert på båten. Härlig miljö.
På kvällen frossade vi i hummer och skaldjur - sååå lyxigt!
Detta kan jag varmt rekommendera!!

Datum för upplevelsen: september 2020
Tack H5209GAlindao