“Fantastisk pizza ”
Omdöme om Lasse Majas Krog

Lasse Majas Krog
Rankad som nr 6 av 18 Restauranger i Marstrand

Fantastisk pizza trevlig miljö och fantastisk personal.
Vi åt glutenfria pizzan och den var helt fantastisk! Om vi möjligtvis skall anmärka på något så var vår servitris inte så bra på vin/öl rekommendationer.

Datum för besöket: september 2020
Tack MSN77

Omdömet skrevs 31 augusti 2020 från mobil enhet

Vi ville njuta av restaurangens bästa rätter och beställde avsmakningsmeny en söndag det blev 6 rätter i ”förrätt storlek”... såää perfekt och gott. Vilka SMAKER en, top-notch upplevelse från början till slut.
En söndag då restaurangen hade bra tid att ge oss en upplevelse med det lilla extra. Grym service med bästa vin rekommendationer. Detta kan både jag och min sambo rekommendera för de som vill ha en matupplevelse med klass! #livelife ✌️ TACK med kärlek!

Tack ulrika940
Omdömet skrevs 10 augusti 2020

Vi satt på bakfickan vilket var en trevlig innergård.
Mycket trevlig servitör och lagom väntetider.
Min pizza var ok men kunde smakat mer. Makens oxfilé var mycket god, men liten portion för 325 kr

Tack Maria L
Omdömet skrevs 9 augusti 2020 från mobil enhet

Var med familjen och åt - mysigt ställe (Bakfickan) vi är helnöjda både med maten o servicen! Goda pizzor, torskrygg, moules frites m m

Tack annetQ1310GZ
Omdömet skrevs 4 augusti 2020

Vi var 2 familjer, 4 vuxna med 3 barn. Redan vid första intrycket märkte vi att servitrisen var mer intresserad av att prata med sin förbipasserande kompis än att välkomna oss. När vi till slut fått hennes uppmärksamhet fick vi ett bord. De kom ut med menyer, men där tog servicen slut. Personalen gick runt och plockade undan disk, hängde tillsammans vid kassan och så vidare. De gjorde allt förutom att servera oss. Efter en kvart fick vi nog av den usla servicen och reste oss och gick. Riktigt bottenbetyg får den här restaurangen av mig.

1  Tack Shahin L

Resenärer som tittade på Lasse Majas Krog tittade också på

Besökt Lasse Majas Krog? Berätta vad du tyckte!