• Pool
  • Pool
  • Precis vid stranden
Ricci House Resort Koh Lipe(Ko Lipe)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Oasis Lipe Resort(Ko Lipe)(Mycket prisvärt!)
Priceline
Zanom Sunrise Resort(Ko Lipe)(Mycket prisvärt!)
  • Precis vid stranden
  • Restaurang
Wapi Resort(Ko Lipe)
Omdömet skrevs 7 januari 2018 från mobil enhet

Vi hade bokat deras familjebungalow och slutsatsen är att den var väldigt dyr mot det man fick. Man kan lika gärna hyra bättre boende på någon av resorten för samma summa som deras familje bungalow.
Men personalen var väldigt trevlig och hjälpsam och restaurangens mat var billig och god. Frukostmenyn var väl inte den bästa, hade val på 4 olika menyer och man kunde inte blanda i mellan dem utan då fick man köpa till extra.
Läget är bra på nedre delen av Sunrisebeach och snorklingen är bra mot ön nedanför.

Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Tack Rudbekia2015
Omdömet skrevs 5 mars 2017 från mobil enhet

Vi var två familjer på totalt 8 personer i varsin bungalow med AC. Frukost menyn är enkel men fullt tillräcklig som dessutom avnjuts 5 meter från havet. Väldigt god traditionell thaimat och deras BBQ med havets läckerheter är ett måste på kvällen. Rummen är moderna och med AC ett skönt vilorum för barnen dom varmaste timmarna på dagen. 5 min till Walkingstreet med alla affärer, men bara utanför området finns alla ev. Saker man kan önska sig.

Denna sida av Kho lipe har enligt mitt tycke den bästa stranden med en skön svalkande bris, bästa sanden också. Dessutom finns många pärlor längs stranden allt från mat till skönt barhäng.

Snorkel grejer hyr du billigt för att avnjuta korall reven som finns bara 50 meter ut. Dom har även egna båtar där man kan skräddarsy en snorkeltripp eller besök till Monkeybeach.

All personal är underbara och familjära.

Tack för underbara tre veckor!

Från familjerna Gagnert, Green!

Ps! Hälsa Game!

Bodde här: mars 2017, reste med familjen
Tack mogge_73
Coco B, Director of Sales på Coco Beach Bungalows, svarade på det här omdömetSvarade 21 mars 2017

Dear mogge_73,
Coco Beach Bungalows Team would like to thank you for your fantastic review. It was a pleasure to meet you and your family. We are glad you enjoyed your stay with us we hope to see you again in Koh Lipe.

Omdömet skrevs 16 februari 2017 från mobil enhet

Vi gillade detta hotell mycket, charmigt och överlag bra och trevlig personal. Enkla rum men helt ok. Koh Lipe är fantastiskt, nära till allt.
Ingen pool om något minus, heller ingen vidare frukost. Men på något sätt life is always better at Koh lipe

Bodde här: februari 2017, reste med familjen
Tack johnerlandsson

Dear johnerlandsson,
Thank you for your kind review. It was a pleasure to meet you. We are glad you enjoyed our simple laid-back bungalows and we hope to see you again in Koh Lipe.

Omdömet skrevs 3 mars 2016 från mobil enhet

Bra läge mitt på Sunrise Beach, mycket bra och välsmakande mat, omtänksamt lagad, god service, ok priser, topp betyg! Barbecue var otroligt fin, fick välja räkor och fisk själv innan grillning,sen fick vi snabb servering och kall öl med "öl-kylar-hållare" på flaskan

Bodde här: mars 2016, reste med vänner
Tack Jakob I
Omdömet skrevs 27 februari 2016 från mobil enhet

Vi tillbringande 5 nätter på Coco beach bungalow i februari 2016. Enkel och bra bungalow, personalen var vänlig, bra mat i restaurangen, bra läge med bara några meter ifrån stranden. Ett minus, om man är frukost människa, är just frukosten där man får välja ett av fyra val. Lite väl lite om man vill äta en ordentlig frukost, men man kan ju beställa extra frukost från menyn och betala för det, vilket vi gjorde. Vi hade en del besök på rummet av grodor och tusenfotingar, men det är å andra sidan sånt man får räkna med när man reser i Thailand. Jag skulle absolut rekommendera detta hotell.

Bodde här: februari 2016, reste som ett par
Tack T731DKmarial