“Trevlig personal och supergod”

THE BOX - Lipe Resort
Rankad som nr 13 av 96 Restauranger i Ko Lipe
Kök: Från Medelhavet, Spanskt, Modernt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 21 februari 2020 från mobil enhet

Trevlig personal och supergod och vällagad mat.
Vi åt här 2 av fem kvällar. Rekommenderar spicey chicken burger.

Tack cappe2058

Omdömet skrevs 17 februari 2020 från mobil enhet

Mitt på Walking Street ligger TheBox. Burgarna riktigt bra, hembakade fluffiga bröd till saftiga burgarna, cheddar ost o krossad avokado, omnomnom.
Craft beer från Bangkok i en skön atmosfär, Personalen super bra, snabb service, all mat kom samtidigt snyggt upplagt på skiffersten. Vegetariska alternativ finns, pris från 250 thb

Tack 796tonil
Omdömet skrevs 13 februari 2020 från mobil enhet

God mat och bra blandade drinkar! Gick väldigt fort att få både mat och dryck och personalen var trevliga och hjälpsamma.
Något dyrare i pris men helt klart värt med tanke på hur bra maten smakade.

Tack 276amandas
Omdömet skrevs 5 februari 2020 från mobil enhet

Vi gillar verkligen tapas. Vi beställde in ganska många och fick en smärre chock när de kom in. Det är stora portioner. Lite dyrare men supergott!
Så nästa gång blir det några färre.

Tack krylfert
Omdömet skrevs 22 januari 2020 från mobil enhet

Godaste fisk tacosen jag ätit, dessutom bra drinkar. Andra i sällskapet var också mycket nöjda. Aningen dyrare men helt klart värt. Dem är otroligt snabba med servicen och killarna i servisen är inkännande och trevliga.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Moa G

Resenärer som tittade på THE BOX - Lipe Resort tittade också på

Besökt THE BOX - Lipe Resort? Berätta vad du tyckte!