“Sugen på tacos? Käka här! ”
Omdöme om Aroy

Aroy
Rankad som nr 18 av 89 Restauranger i Ko Lipe
Kök: Mexikanskt
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Supergott, mycket mat, bra råvaror. Är du sugen på tacos a la Mexico är detta verkligen värt ett besök!

Tack Cathrin N

Omdömet skrevs 29 mars 2018 från mobil enhet

Det godaste vi ätit på koh lipe, supergott verkligen! Vi käkade här 2 gånger under 3 dagar vilket säger en del :)

Tack Joel J
Omdömet skrevs 8 februari 2018 från mobil enhet

Väldigt goda tacos o enchiladas! Finns ingenting att klaga på, kan verkligen rekommenderas för den som är sugen på något annat än thailändskt.

Tack Michelle E
Omdömet skrevs 2 februari 2018 från mobil enhet

Jättegod mexikansk mat, bra kött och goda smaker. Inte så starkt som jag själv önskar min tacos men passar de flesta. Flera valmöjligheter på menyn och bra service. Värt ett besök!

Tack Jennifer K
Omdömet skrevs 31 december 2017 från mobil enhet

Fantastisk liten restaurang med supergod texmex mat! Galet goda krispiga tacos skal och nachos. Vällagat, bra kryddat och supertrevlig personal. Vi kom åtta personer två kvällar under resan och maten kom in hyfsat ihop och snabbt. Rekommenderas!

Tack Alexandra S

Resenärer som tittade på Aroy tittade också på

Ko Lipe, Satun Province

Besökt Aroy? Berätta vad du tyckte!