“Värt att komma tillbaka till!”
Omdöme om Offroadbanan.se

Offroadbanan.se
Omdömet skrevs 21 maj 2017

Superkul och väldigt annorlunda aktivitet som jag uppskattade otroligt mycket! Ena sekunden är man lite rädd och i nästa stund känner man sig som drottningen av alla världens Jeepar. Jonas är en jätteskön och pedagogisk instruktör som överöser en med komplimanger medan man kör. Rekommenderar verkligen att alla testar detta. Jag kommer garanterat tillbaka nästa gång jag har vägarna förbi Skåne!

Tack LenaG581
offroadbanan, Ägare på Offroadbanan.se, svarade på det här omdömetSvarade 22 maj 2017

Hej!

Ja, det syntes absolut att ni hade kul när ni utmanade offroadbanan ...
Tack för berömmet och varmt Välkomna tillbaka en annan gång!
Offroadbanan

Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 26 april 2017 från mobil enhet

Detta är en fantastisk upplevelse för någon som inte har kört terrängkörning på Offroadbanan . Se till att du är den första i ditt företag att göra detta.
Den upplevelsen är mycket trevligare innan du har sett någon göra det. Först är det svårt att tro det går att köra bil över stenar och hinder, men du blir snabbt mer bekväm med att köra på offroadbanan

Jonas, den ägaren, är en exceptionellt vänlig och engagerande instruktör och har massor av historier att dela med dig av på den BBQ efteråt.

Det är väl värt pengarna och jag rekommenderar varmt denna aktivitet till någon. Det är som en-dalbana turen där du bestämmer den hastighet. . . Mycket långsamt

Tummar upp!

Tack CubaLibreOnCoke
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.co.uk. Visa original
offroadbanan, Ägare på Offroadbanan.se, svarade på det här omdömetSvarade 28 april 2017

Hi. Thank you for the beautiful praise! The experience for me was to see you evolve while driving, and you liked to drive on the Offroad.

Best regards Jonas

Omdömet skrevs 12 november 2016 från mobil enhet

Härligt kul och häftigt. Bra bana, bil och fint miljö. Rekommenderas varm. Mycket svårt men super kul. Dette kommer vi att göra igen.

Tack MarcovBrink
offroadbanan, Ägare på Offroadbanan.se, svarade på det här omdömetSvarade 23 november 2016

Tack!
Ja, det var superkul & Ni körde väldigt bra...

Omdömet skrevs 19 oktober 2016 från mobil enhet

Mycket trevlig sammankomst med arbetskollegorna.
Vi fick möjlighet att köra offroad med kunnig instruktör på roliga banor.
En god och stor lunch serverades också. Dessutom provade vi på knivkastning, pilbåge, linbana och andra aktiviteter. En mycket bra utomhusdag.

Tack Magnus N
offroadbanan, Ägare på Offroadbanan.se, svarade på det här omdömetSvarade 10 december 2016

Hej.

Ni var väldigt duktiga, och det märktes helt klart att alla hade kul!
Till våren 2017 kommer det finnas många nya utmanande slingor...

Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 18 oktober 2016

En upplevelse som fascinerar och utmanar. Efter en genomgång i terrängen - där det var ofattbart att tänka sig köra med bil, var det dags att sätta sig bakom ratten. Häftiga bilar som tar sig fram där man tror det är omöjligt att köra. Adrenalinkick samtidigt som fokus och koncentration krävs för att manövrera fordonet. Mindfulness på nytt sätt!
Finns olika svårighetsgrader och många olika banor - man kan välja över stock och sten, olika lutningar och markförhållande. Gäller att ta sig runt banan utan att backa, stanna eller köra på uppstakade pinnar (som utgör banan). Julklappstips för den som provat det mesta, helt klart.
Bästa årstiden är kanske vår, sommar och höst. Undra hur det blir på vintern...? Andra utmaningar... Äldre barn kan följa med i bilen så det kan bli en helhetsupplevelse för hela familjen. Finns ingen eg. åldersgräns.

Tack 3291Marie

Hej Marie.

Fantastisk Offroadkörning!
Härligt att se känslan hos människor som från början tycker det verkar läskigt, till att köra så bra...
MVH Jonas

Resenärer som tittade på Offroadbanan.se tittade också på

Osby, Skåne län

Hässleholm, Skåne län

Besökt Offroadbanan.se? Berätta vad du tyckte!