Höjdpunkter från omdömen
Annorlunda teambuilding!

Jag som älskar bilkörning i alla former älskade naturligtvis det här. Riktigt avancerad ... läs mer

Omdömet skrevs 26 juni 2017
standuplars
osby
Superkul!!

En fantastiskt rolig eftermiddag! Att det var så kul att köra bil i oländig terräng hade jag ingen ... läs mer

Omdömet skrevs 21 juni 2017
Gulli69
Osby, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 9 omdömen

Omdömet skrevs 4 oktober 2016

Vi använde offroadbanan.se som ett steg i att bygga upp kompetens kring körning av fyrhjulsdrivna bilar i terräng. Instruktören var mycket kompetent och gjorde alla deltagare mycket nöjda.

Datum för upplevelsen: oktober 2016
1  Tack Ted B
offroadbanan, Ägare på Offroadbanan.se, svarade på det här omdömetSvarade 10 december 2016

Hej Ted.

Ni körde bra, klarade till slut alla hinder och utvecklades verkligen under körningen...
MVH Jonas

Omdömet skrevs 27 november 2016

Datum för upplevelsen: november 2016
offroadbanan, Ägare på Offroadbanan.se, svarade på det här omdömetSvarade 28 november 2016