“En oväntad adrenalinkick med utmärkt "lärare" som guidar”
Omdöme om Offroadbanan.se

Offroadbanan.se
Omdömet skrevs 18 oktober 2016

En upplevelse som fascinerar och utmanar. Efter en genomgång i terrängen - där det var ofattbart att tänka sig köra med bil, var det dags att sätta sig bakom ratten. Häftiga bilar som tar sig fram där man tror det är omöjligt att köra. Adrenalinkick samtidigt som fokus och koncentration krävs för att manövrera fordonet. Mindfulness på nytt sätt!
Finns olika svårighetsgrader och många olika banor - man kan välja över stock och sten, olika lutningar och markförhållande. Gäller att ta sig runt banan utan att backa, stanna eller köra på uppstakade pinnar (som utgör banan). Julklappstips för den som provat det mesta, helt klart.
Bästa årstiden är kanske vår, sommar och höst. Undra hur det blir på vintern...? Andra utmaningar... Äldre barn kan följa med i bilen så det kan bli en helhetsupplevelse för hela familjen. Finns ingen eg. åldersgräns.

Tack 3291Marie
offroadbanan, Ägare på Offroadbanan.se, svarade på det här omdömetSvarade 10 december 2016

Hej Marie.

Fantastisk Offroadkörning!
Härligt att se känslan hos människor som från början tycker det verkar läskigt, till att köra så bra...
MVH Jonas

Omdömet skrevs 4 oktober 2016

Vi använde offroadbanan.se som ett steg i att bygga upp kompetens kring körning av fyrhjulsdrivna bilar i terräng. Instruktören var mycket kompetent och gjorde alla deltagare mycket nöjda.

1  Tack Ted B

Hej Ted.

Ni körde bra, klarade till slut alla hinder och utvecklades verkligen under körningen...
MVH Jonas

Omdömet skrevs 27 november 2016

offroadbanan, Ägare på Offroadbanan.se, svarade på det här omdömetSvarade 28 november 2016

Resenärer som tittade på Offroadbanan.se tittade också på

Osby, Skåne län

Hässleholm, Skåne län

Besökt Offroadbanan.se? Berätta vad du tyckte!