“Mycket lärorik utbildning i offroadkörning”
Omdöme om Offroadbanan.se

Offroadbanan.se
Omdömet skrevs 4 oktober 2016

Vi använde offroadbanan.se som ett steg i att bygga upp kompetens kring körning av fyrhjulsdrivna bilar i terräng. Instruktören var mycket kompetent och gjorde alla deltagare mycket nöjda.

1  Tack Ted B
offroadbanan, Ägare på Offroadbanan.se, svarade på det här omdömetSvarade 10 december 2016

Hej Ted.

Ni körde bra, klarade till slut alla hinder och utvecklades verkligen under körningen...
MVH Jonas

Omdömet skrevs 27 november 2016

offroadbanan, Ägare på Offroadbanan.se, svarade på det här omdömetSvarade 28 november 2016

Resenärer som tittade på Offroadbanan.se tittade också på

Osby, Skåne län

Hässleholm, Skåne län

Besökt Offroadbanan.se? Berätta vad du tyckte!