“Mysigt ställe”
Omdöme om Fröjd af Sverige

Fröjd af Sverige
Rankad som nr 1 av 10 Restauranger i Osby
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Mysigt ställe att luncha på. Trots att det blev. Fel två gånger med min beställning löste personalen det på ett galant sätt. Roligt och annorlunda ställe!

Datum för besöket: februari 2018
Tack 100malle

Omdömet skrevs 29 januari 2018 från mobil enhet

En fröjd att gå in på denna restaurang. Luchen var utmärkt . Många rätter att välja på. Gott och vällagat. Många fina prylar som man kan köpa. Mysigt ställe.

Datum för besöket: januari 2018
Tack yn2017
Omdömet skrevs 19 juli 2017 från mobil enhet

God mat, gott fika, mysigt och inspirerande! Affär och restaurang i ett, bra tänkt! Väl genomförd ide!
Vilken pärla i Osby!!! Hit kommer vi fler gånger!!!

1  Tack YlvaS73
Omdömet skrevs 13 juli 2017 från mobil enhet

trevligt lunchställe. den mat vi beställde var verkligen god. om något negativt ska sägas var väntetiden lite lång trots låg belastning, men fräscht och fint när det serverades. bättre att det tar lite tid och är gott än snabbt och hafsigt

Tack RJ211
Omdömet skrevs 3 juli 2017 från mobil enhet

Trevlig fik/restaurang som serverar enklare men fantastiskt goda rätter. Trevlig personal och atmosfären när man sitter och äter bland div. kuriosa är en förnöjsam upplevelse. Rekommenderas varmt.

Tack Hans L

Resenärer som tittade på Fröjd af Sverige tittade också på

Besökt Fröjd af Sverige? Berätta vad du tyckte!