Helt underbart är det på hela stället och rummen . Det är därför vi återkommer varje midsommar . Vi har ju vänner där som tycker om att vi kommer varje gång . Det är därför vi väljer det bästa ( Sjöstugan förstås ) .

Rumstips: Att välja stugorna fina att bo i .
Datum för vistelsen: juni 2020
Tack Lassemaja59
Omdömet skrevs 14 augusti 2020 från mobil enhet

Super mysig camping. Bör dock investera i nån typ av fläktar till stugorna, blev väldigt varmt på sovloftet. Maten på restaurangen var ok men bör bättras. Annars väldig mysigt och kul badplats för barn som älskar att bada.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack JohannaL544
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

En otroligt mysig och vacker camping med väldigt många olika utomhusaktiviteter för hela familjen. Det bästa var den fantastiska servicen som vi fick under hela vistelsen. De har verkligen det där lilla extra! Stort tack till Martin!
Dock skulle de kunna uppgradera de äldre stugorna något. Men vi rekommenderar ändå starkt! Vi kommer tillbaka.

Tack M8525KQsofias
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Jättebra ställe trevlig personal god mat på eftermiddagen det var bra med duschen o toalett det var en bra stig att rasta hundar trevliga folk som campade runt omkring oss i älmhult mvh Lillemor med familj

Tack LillemorB30
Omdömet skrevs 6 juli 2020 från mobil enhet

Oj vilken camping. Vi blev så positivt överraskade. Jättemysig stuga, rent och fräscht. Supertrevlig personal med god frukost och mat på kvällen. Och vilken badplats och ligger så fint med sjön runt om. Passar barnfamilj med då det fanns stor lekplats. Hit kommer vi garanterat åka fler gånger.

Tack O3653IEcarolines